Gå til innhold

gleder meg til 300


DemonS

Hvilken karakter vil du gi 300, hvor 6 er best og 1 er dårligst?  

242 stemmer

  1. 1. Hvilken karakter vil du gi 300, hvor 6 er best og 1 er dårligst?

    • 6
      85
    • 5
      107
    • 4
      24
    • 3
      10
    • 2
      6
    • 1
      10


Anbefalte innlegg

Han mente også, noe jeg er enig i, at fortelleren ødela karakterene litt. At man lærte seg å kjenne menneskene gjennom ord, og ikke handling.

 

Det fungerer sikkert bra i tegneserien, men det hadde vært lettere å få det bedre i filmen. De kunne kutta ut han noen steder og heller latt dialogene (og handling) forklart.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
LOL, Teenage Mutant Hero Turtles KNUSTE 300 et par uker etter at 300 hadde premiere, men det er ikke så farlig å nevne.

8254241[/snapback]

 

Egentlig ikke, dette er jo en typisk fanboy film så det var vel egentlig ingen som hadde trodd at den skulle topp mer enn den første uka. Og TMHT appelerer vel til et større publikum også, så det er jo ikke noe rart at den dunket 300 ned fra toppen.

 

Jeg så vel at 300 hadde nådd 241 mill (160 i statene) etter tre uker, så den har jo alt spilt inn pengene sine. Kostet vel 65 mill tror jeg å lage så det er jo ikke så alt for galt for en fanboy film :)

 

Og hvis noen skulle være i tvil, jeg ga den selvfølgelig 6...

Lenke til kommentar
Han mente også, noe jeg er enig i, at fortelleren ødela karakterene litt. At man lærte seg å kjenne menneskene gjennom ord, og ikke handling.

 

Det fungerer sikkert bra i tegneserien, men det hadde vært lettere å få det bedre i filmen. De kunne kutta ut han noen steder og heller latt dialogene (og handling) forklart.

8256845[/snapback]

 

 

Det hadde selvfølgelig ikke gjort noe om de hadde utelat fortelleren noen steder, og latt oss få mer forklart gjennom dialoger og handlinger, men syns ikke fortelleren ødela for filmen.

 

Jeg syns vertfall det var en veldig fin balanse mellom dialoger, handlinger og forteller stemme. Syns ikke det var for mye av det ene eller det andre. Men dette er min mening.

For jeg har jo forsåvidt nesten blitt forelsket i denne filmen her :p

Endret av Nitrius
Lenke til kommentar
Egentlig ikke, dette er jo en typisk fanboy film så det var vel egentlig ingen som hadde trodd at den skulle topp mer enn den første uka. Og TMHT appelerer vel til et større publikum også, så det er jo ikke noe rart at den dunket 300 ned fra toppen.

 

Jeg så vel at 300 hadde nådd 241 mill (160 i statene) etter tre uker, så den har jo alt spilt inn pengene sine. Kostet vel 65 mill tror jeg å lage så det er jo ikke så alt for galt for en fanboy film :)

 

Og hvis noen skulle være i tvil, jeg ga den selvfølgelig 6...

8257473[/snapback]

Du misforstod. Det jeg mente var at det var latterlig å skrive "knuste" når 300 hadde premiere to uker før.

Lenke til kommentar
Du misforstod. Det jeg mente var at det var latterlig å skrive "knuste" når 300 hadde premiere to uker før.

8257928[/snapback]

 

 

OK!

 

For å si det på en lang og kronglete måte. Hvis jeg hadde stilt opp til audition til George A. Romeros siste zombi film (Diary of the Dead) så hadde jeg fått rollens om trøttt zombi :p

Lenke til kommentar

Mens jeg hadde fått rollen som skrivekronglete zombie ;)

 

Nei, 300 er en god film, men jeg håper det kommer noen DCs med enda mer buttslapping.

 

Syns ikke fortelleren er noe dårlig. Fortellerstemmen smelter jo sammen med den klimatiske slutten, noe som er et velkjent og godt grep.

Lenke til kommentar

Synes David Wenham gjør en knall jobb som forteller og som cun sa det han binder det jo hele sammen til den klimatiske slutten. Kunne jo selvfølgelig ha brukt en annen forteller, men det ville jo ha ødelagt den glimmrende slutten av filmen...

 

Kunne jo ha brukt James Earl Jones men han hadde jo sett passe dum ut i svart skinn tanga, hjelm og rød kappe hvis det slutten skulle ha vært lik :!:

Lenke til kommentar
LOL, Teenage Mutant Hero Turtles KNUSTE 300 et par uker etter at 300 hadde premiere, men det er ikke så farlig å nevne.

8254241[/snapback]

Og TMHT appelerer vel til et større publikum også, så det er jo ikke noe rart at den dunket 300 ned fra toppen.

8257473[/snapback]

Aaaah blir galen her! Det er Teenage Mutant NINJA Turtles! Hero var noe som ble dyttet inn i originaltegnefilmene fordi Ninja var for skummelt på den tiden. :D

Lenke til kommentar

Må si 300 er den beste filmen jeg har sett på lenge.

 

Var så heldig å få dratt på førpremieren, da jeg fikk bli med en bekjent med billetter.

 

Men hva man mener om denne filmen er vel egentlig ekstremt indivuduelt, jeg stemte "6" i denne trådens poll.

Lenke til kommentar
Må si 300 er den beste filmen jeg har sett på lenge.

 

Var så heldig å få dratt på førpremieren, da jeg fikk bli med en bekjent med billetter.

 

Men hva man mener om denne filmen er vel egentlig ekstremt indivuduelt, jeg stemte "6" i denne trådens poll.

8276550[/snapback]

 

Individuelt, der sa du det! :)

 

Jeg ga den 6. :dribble:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...