ikteivi Skrevet 24. oktober 2006 Skrevet 24. oktober 2006 (endret) Du er taper. Du mer mer taper enn alle de som har tapt IRL på grunn av wow. Du er mer taper enn de som tror de er kule å skriver at de er best i ett spill. Du er mer taper enn degselv. Dessuten er du en taper fordi du ikke klarer å komme opp med noe orginalt. Du måtte bare kopiere. Jævla plagiat. Taper. Neste gang du skal lage en tråd for å lage faen så lag en skikkelig en. 7138731[/snapback] Jeg rapporterer deg til admin for ødelegging av tråd. Hvis du ser litt under din post, så ser du en som klager på tråden (nå kan du ikke se det ettersom admin stengte tråden pga deg! ), bare pga deg og ditt raseriutbrudd! Slike som deg gjør et bra forum som dette til søppel. Hvorfor kan du ikke gå på VG forumet og leke deg heller? Kan jeg noe for at du suger i WOW? Endret 24. oktober 2006 av ikteivi
Dynejonas Skrevet 24. oktober 2006 Skrevet 24. oktober 2006 PERSONANGREP! Dessuten så er jeg bedre enn deg i wow.
Modac Skrevet 24. oktober 2006 Skrevet 24. oktober 2006 Jeg rapporterer deg til admin for ødelegging av tråd. Hvis du ser litt under din post, så ser du en som klager på tråden (nå kan du ikke se det ettersom admin stengte tråden pga deg! ), bare pga deg og ditt raseriutbrudd! Slike som deg gjør et bra forum som dette til søppel. Hvorfor kan du ikke gå på VG forumet og leke deg heller? Kan jeg noe for at du suger i WOW? bra sagt.. som jeg skulle sagt det selv.. Er så sykt lei av folk som kommer å ødelegger seriøse tråder...
Groet Skrevet 24. oktober 2006 Skrevet 24. oktober 2006 haahha du er morsom ass ler meg skakk djeezes
Arinomi Skrevet 24. oktober 2006 Skrevet 24. oktober 2006 Du er taper. Du mer mer taper enn alle de som har tapt IRL på grunn av wow. Du er mer taper enn de som tror de er kule å skriver at de er best i ett spill. Du er mer taper enn degselv. Dessuten er du en taper fordi du ikke klarer å komme opp med noe orginalt. Du måtte bare kopiere. Jævla plagiat. Taper. Neste gang du skal lage en tråd for å lage faen så lag en skikkelig en. 7138731[/snapback] Jeg rapporterer deg til admin for ødelegging av tråd. Hvis du ser litt under din post, så ser du en som klager på tråden (nå kan du ikke se det ettersom admin stengte tråden pga deg! ), bare pga deg og ditt raseriutbrudd! Slike som deg gjør et bra forum som dette til søppel. Hvorfor kan du ikke gå på VG forumet og leke deg heller? Kan jeg noe for at du suger i WOW? 7138764[/snapback] Jeg synes synd på deg. Å være best i WoW må være en forferdelig skjebne. Oss normale mennesker spiller for å ha det gøy, ikke for å bli best. Og vi vet at sverdet du snakker om, ikke finnes i WoW enda. Det er lvl 70 cap på det, og kommer i BC.
ikteivi Skrevet 24. oktober 2006 Forfatter Skrevet 24. oktober 2006 PERSONANGREP! Dessuten så er jeg bedre enn deg i wow. 7138773[/snapback] hahaha... fortell meg gjerne hvor det er personangrep... Kanskje i rompa mi? og klarer du ikke å finne på noe mer originalt enn "Dessuten så er jeg bedre enn deg i wow." Hahaha
Modac Skrevet 24. oktober 2006 Skrevet 24. oktober 2006 PERSONANGREP! Dessuten så er jeg bedre enn deg i wow. 7138773[/snapback] Rolig nå sailor boy.. Ta heller en liten pvp duell i wow så får dere ut litt aggresjon og alle er glade...
StorPeder Skrevet 24. oktober 2006 Skrevet 24. oktober 2006 Jeg vet ikke hva dette handler om, men din reaksjon på PyroCX kan du ta med deg til det offisielle WoW- forumet! Der flamer man alle i øst og vest i egne tråder. Syns ikke vi skal ha sånt her på forumet. Enda bedre: Ta det på PM og med Admin !
Anbefalte innlegg