Gå til innhold

SK Brann - Bergens Stolthet

DrThomas

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilken piller er det egentlig den godeste Fakiri har spist i dag? Er jo gammel kongeklasse over han igjen. Synd Stabæk fikk mål på en klar offside-situasjon og det røde kortet var mildt sagt strengt.

Brann har spilt med æren i behold i 1. omgang i hvert fall. Vist Stabæk at det ikke er bare til å komme her og hente gullet uten litt kamp. Dog regner jeg med Stabæk sikrer dette ganske greit i 2. omgang, for vinden der ute er ganske kraftig.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hvilken piller er det egentlig den godeste Fakiri har spist i dag? Er jo gammel kongeklasse over han igjen. Synd Stabæk fikk mål på en klar offside-situasjon og det røde kortet var mildt sagt strengt.

Brann har spilt med æren i behold i 1. omgang i hvert fall. Vist Stabæk at det ikke er bare til å komme her og hente gullet uten litt kamp. Dog regner jeg med Stabæk sikrer dette ganske greit i 2. omgang, for vinden der ute er ganske kraftig.

Wait and see!

Skrevet

Likte smilet til Mjelde, det er tydeligvis at Brann er tent. Hadde vært kjekt å sende Stabæk hjem med skjegget i postkassen og utsatt deres gulldrøm litt til. Har ikke akkurat vært særlig mye klasse over hva Stabæk har vist de første 45 i hvert fall.

Skrevet (endret)

Hei :) søsteren min lurer på hvorfor alle på stadion buer når Alanzinho har ballen ...

Er det noen som vet det?

Endret av Ehtram
Skrevet
Det pipes fordi Sigurdsson fekk raudt kort og Alanzinho var den som falt. Han var kanskje litt teatralsk og, men det er dommaren dei bør pipe på.
Skrevet (endret)

Kom igjen brann.. !!

Men at folk begynner å pipe på Alanzinho synes jeg er bare latterlig. Retards hele gjengen.. lal

BUUUUuuuuuuuuUuu. BuuuuUuuU. haha ;p

Endret av laffe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...