Gå til innhold

Firefox tråden (Spørsmål, råd, nyheter o.l.)


Gaston

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvorfor i helvete er det slik at jeg må lagre alle filene jeg skal bruke? Jeg skal f.eks innstallere WinAmp, da må jeg laste ned filen (har satt det til mitt skrivebord). Man kan ikke åpne det automatisk fra weben slik internet explorer er og har vært siden de starta...

 

Latterlig!!

indexb520417qe7.jpg

Endret av Gaston
Lenke til kommentar
Hvordan enabler jeg rettskriving i Firefox? Mener jeg har siste versjon 2.0.0.2

8132902[/snapback]

 

Min rettskriving var på som "defult" mener jeg, jeg måtte ikke aktivere det.

 

Er denne huket av:

 

utennavnsx3.jpg

 

Edit:

Du kan jo eventuelt installere denne.

Endret av johnny Bravo
Lenke til kommentar
Hvorfor i helvete er det slik at jeg må lagre alle filene jeg skal bruke? Jeg skal f.eks innstallere WinAmp, da må jeg laste ned filen (har satt det til mitt skrivebord). Man kan ikke åpne det automatisk fra weben slik internet explorer er og har vært siden de starta...

 

Latterlig!!

indexb520417qe7.jpg

8133143[/snapback]

tror det kun gjelder exe filer da...

Lenke til kommentar
exe. filer? Det er jo det som er greia. Internet explorer greier å åpne filen istedenfor å laste den ned. Etterhvert vil jo de samle seg en haug av filer på skrivebordet.

Så definér en mappe Firefox skal laste ned til? Og hva som er noe bedre med at exe-filer hoper seg opp i temp-filene til IE er jeg ikke helt sikker på.

Lenke til kommentar
Jeg har formatert pcen i dag og fikk sjokk når jeg installerte firefox: Det var ikke et kryss for vær tab under firefox krysset(Fatter dere hva jeg mener? Rett over skrolltingen...?)!!  Begynte å nedgradere. Kom til 1.5.0.7 før jeg fikk den tilbake. :grin:

 

Noen som vet om det går ann å få den i den nyeste og?

7580440[/snapback]

 

Ser at det er "evigheter" siden dette ble postet, og har ikke kommet meg gjennom tråden så jeg vet ikke om noen andre har svart. Tenkte iallefall jeg skulle tipse om Close Button extension.

Lenke til kommentar
Jeg har formatert pcen i dag og fikk sjokk når jeg installerte firefox: Det var ikke et kryss for vær tab under firefox krysset(Fatter dere hva jeg mener? Rett over skrolltingen...?)!!  Begynte å nedgradere. Kom til 1.5.0.7 før jeg fikk den tilbake. :grin:

 

Noen som vet om det går ann å få den i den nyeste og?

7580440[/snapback]

 

Ser at det er "evigheter" siden dette ble postet, og har ikke kommet meg gjennom tråden så jeg vet ikke om noen andre har svart. Tenkte iallefall jeg skulle tipse om Close Button extension.

8142084[/snapback]

Er det close-tab som sitter på hver fane nå! Før 2.0 var den rett over scrollingen!

Var faktisk litt uvant da de skiftet!

Lenke til kommentar
Det enkleste hadde vært å gjøre brukere obs på at det faktisk går an å trykke med musehjulet på tabs du vil lukke. Mye, mye raskere. Skjønt det er vel ikke alle som har musehjul...

8145649[/snapback]

Jeg har veldig mange knapper på musen, den foran simulerer ctrl+w, altså lukke fane, den under ctrl+tab, altså gå til neste fane. Så har jeg foran og tilbake, venstre, høyre og scroll.

 

Skjønner ikke hvordan jeg klarte meg uten alle knappene på min forrige mus :innocent:

Lenke til kommentar

Personlig har jeg mouse gestures, slik at for å lukke en fane holder jeg bare inne høyre museknapp, beveger musen nedover, og slipper. Det hele tar 0,1-0,2 sekunder, og jeg trenger ikke engang å omposisjonere hånden i forhold til musen for å finne de riktige knappene.

Lenke til kommentar
Personlig har jeg mouse gestures, slik at for å lukke en fane holder jeg bare inne høyre museknapp, beveger musen nedover, og slipper. Det hele tar 0,1-0,2 sekunder, og jeg trenger ikke engang å omposisjonere hånden i forhold til musen for å finne de riktige knappene.

8145724[/snapback]

Nå ligger knappene mine på scrollehjulet da ;)

 

Men det er Opera, eller en plug-in?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...