Gå til innhold

Den store Snowboardtråden


jacoP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nå har jeg nettopp kommet hjem med et splitter nytt Burton Custom 62 og et par mission-bindinger :D Gleder meg som et BARN til snøen laver ned nå! Skal til Zermatt i slutten av februar, kan jeg regne med å møte noen herfra? Vi reiser med STS Alpereiser :)

7371078[/snapback]

Fett brett :D Har samme brett og bindinger selv, bare fjorårets. Tror jeg skal til Zermatt neste vinterferie:p et år etter deg med andre ord, ser veldig bra ut der :D

Lenke til kommentar

Andre som ser på Air&Style på NRK no? Kven er han idioten av ein kommentator som nesten aldri seier rett tal på rotasjonane? Det er no ikkje so vanskeleg å sjå forskjell, og når nokon tar av regular og lander goofy so må han no forstå at det ikkje kan vere ein 1080. Var verst i fyrste delen, har heldigvis ikkje vore like ille no etter nyheitene.

Lenke til kommentar
Andre som ser på Air&Style på NRK no? Kven er han idioten av ein kommentator som nesten aldri seier rett tal på rotasjonane? Det er no ikkje so vanskeleg å sjå forskjell, og når nokon tar av regular og lander goofy so må han no forstå at det ikkje kan vere ein 1080. Var verst i fyrste delen, har heldigvis ikkje vore like ille no etter nyheitene.

7409541[/snapback]

Crap, bra du minte meg på det, hadde glemt det helt.
Lenke til kommentar

Akkurat kjøpt nytt brett nå, fra oslo snowboard center. Ble Allian Pro Knock-out, med SP draculizer bindinger. Hørt mye bra kritikker om det brettet. Han karen som jobber der sa: "Når du kjører på detta brettet er det akkurat som å ha en V8 under beina." Da var jeg solgt... hehe..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...