Gå til innhold

Den store Snowboardtråden


jacoP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Snowboard ser så sinnsvakt fett ut, men jeg har aldri klart det.

Og nå føler jeg nesten at det er litt for sent. :)

 

Men, å se på flinke folk i bakken er virkelig artig.

7662315[/snapback]

Det er absolutt ikke for seint å lære. Tar 1-2 sessonger (kommer selvfølgelig veldig an på hvor mye du står) før du kan kjøre helt greit og få det til å se passe kult ut. I følge mine kilder er du født i 1990, noe som ikke er for gammelt til å begynne i det hele tatt.

Lenke til kommentar

Pakker fra vanlige sportsbutikker funker greit det... man merker ikke så stor forskjell, men hvis snowboard er noe du har lyst til å drive med lenge og mye ville jeg kjøpt et litt bedre brett :cool: , men du kan jo vente til våren å sjekke om det kommer noen gode tilbud :) da vi de fleste butikker selge unna vinterutstyret før sommeren kommer og da kan du få deg et skikkelig godt brett til en god pris :)

Lenke til kommentar
Hvis jeg skal ha meg et greit bra snowboard med bindinger, hvor mye koster det? Omtrent?

7663747[/snapback]

 

Greit tilbud på ca 1800 kr.

De har også en del rimelige sko

 

Hvis det er ditt første snowboard så trenger man ikke legge altfor mye penger i det. Man vil mest sannsynlig ikke merke den store forskjellen og hvis det ikke tok av så har man ikke tapt for mye penger. Kan lønne seg og se etter brukt fordi da kan du få ganske bra utstyr til en veldig rimelig penge. Finns sikkert noen perler som er pent brukt fordi eierne kjøpte dyrt i tro om at de skulle fortsette men så ble det ikke noe av :)

Endret av Ant1
Lenke til kommentar

Hvis du er født i 1990, kommer du sansynligvis ikke til å bytte et brett pga størrelse, men etter at du har lyst på et bedre brett senere....

 

Har du planer om å stå masse på snowboard i flere år ville jeg anbefalt å kanskje legge 5.000 kr i et brett du kommer til å beholde i mange år enn å kjøpe et brett til 2.000 du bruker i 2-3 år for å så kjøpe et til 5.000, men det er min mening :p

 

 

Hvis du nesten aldri har stått før? kjøp et rimelig et! i hvert fall nå til våren kommer jo brett som før har kostet 5.000 kr til å koste 3.500 hvis du er heldig :)

Lenke til kommentar
Har stått på snowboard i bakke én gang, og det var vanskelig.

Jeg har twintip-ski nå, men jeg trenger nye.

Så det blir enten nye, dyre twintip-ski, eller snowboard.

7664217[/snapback]

 

 

Da ville jeg anbefale deg å kjøpe et billig brett... som sagt bør du følge med til våren når tilbuene kommer :)

Lenke til kommentar
første gangen i år at jeg jobber :) hadde en 11 åring som var skvær gæern og satte utfor bakken med en gang! og en 9 åring som var fryktelig sjenert :p hehe.. gikk bra med begge to etterhvert da :)

 

 

(jobber som snowboard innstruktør)

7665503[/snapback]

 

 

hehe... :) hvor jobber du?

Lenke til kommentar
Var i Røldal på søndag. Perfekt underlag, men sikten var null utenfor løypene... Skal til helga også!

7697417[/snapback]

Nice :) Ser skiinfo.com melder om 200cm snø på toppstasjonen i Røldal, men jeg regner med dette ikke stemmer heelt nøyaktig :hmm:

Uansett, dere er heldige.. Her i Tromsø ser det mørkt ut :( Har snødd noe på nyåret, men det virker ikke som om det har noe å si for snødyben i det slappe, stengte lokale anlegget.

Endret av noseh
Lenke til kommentar
Noen som kan hjelpe meg å finne ett snowboard på ebay...Skal være til søstra mi hu er ca 165 høy og har 5,5 i US sko størrelse, er på jakt etter ett brett som er billig der i forholdt til norge liksom, men ikke det mest profisjonelle

7700748[/snapback]

brettet skal nå hu opp til haka, så er hue 20cm høyt, så skal hu ha et brett som er 145cm, sko er det jo bare å søke på 5.5. Er det første gang hu skal prøve brett, ville jeg først prøvd å leid i en skibakke. har hu erfaring og vil ha et brett, så lønner det seg vel å kjøpe brett som er dyre i norge på ebay. kikk på burton.com og så søker du på priser i norge og sammenligner med ebay. men husk at du må betale 25% moms på totalpris+frakt.

 

 

noen som har handlet snowboard utstyr fra ebay/ellers i verden? lurte på å kjøpe meg et par burton ion boots selv..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...