Gå til innhold

Den store Snowboardtråden


jacoP

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Jeg stod dritmye på brett før! I en del år..  men så tryna jeg av en rail å fikk hjernrystelse.. :(

 

Men når jeg ble bra igjen fortsatte jeg å stå..  men så, bare en uke el. no etter at jeg ble frisk hoppa jeg på et bigjump og tryna..  da klarte jeg å vri kneet så jeg nesten ikke kunne gå på en uke el 2..  :(

 

har mista litt interessen for brett etter det..

 

 

det er litt trist :cry:

 

men syns det er kult å se på andre stå da ;)  hehe..

 

jeje...

7200581[/snapback]

 

 

Jeg har hatt en del tryn jeg og, men kanskje ikke like ille... Men jeg elsker snowboard så mye at det skal mye til for å få meg til å slutte :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvilke ski-anlegg er det som best her i Norge?

 

Jeg foretrekker Hemsedal, ganske bra utvalg for oss på snowboard..

 

Noen som har vært utenfor Norge å stått? Vil gjerne ha tips til andre ski-anlegg, f.eks i canada eller alpene... Ta gjerne med hva det koster også..  :)

7203005[/snapback]

 

Jeg vil si Trysil er best av det jeg selv har prøvd!

7204081[/snapback]

 

Trysil har også kjempe fint ski-anlegg. Vært der ett par ganger, skal 1 uke til hemsedal neste år.. Det skal bli kult!

Lenke til kommentar
Har ikke vært i Hemsedal selv, men får vell se om jeg får sjekket det ut en gang. Ellers så er vell drømmen Alpene  :love:

7206481[/snapback]

 

Ja, alpene tror jeg er sjukt bra! Men er det ikke ett ski-anlegg som er ganske kjent i canada? ett eller annet med resort...

Lenke til kommentar

står nesten bare i aron (drammen) fordi jeg jobber der! hvem som er best i norge veit jeg egentlig ikke! men er glad i parken på tryvann! hehe... så har man jo stryn om sommern da! DET er deilig det!

 

også vil jeg anbefall st.anton i alpene! jævlig digg og kjøre off-pist der! pudder som faen

Lenke til kommentar
Kommer helt ann på... de selger det på blant annet vanelige sportsbutikker..

 

Du kan eventuelt sjekke butikker som swag(usikker) eller sea sport ved Vika

7212494[/snapback]

Vet at Swag har et par brett, men de ligger på samme prisen som G-sport. Sea sport kan jeg sjekke. Whitewater selger visst ikke Burton i år.

 

Edit:

Jeg er medlem av SSK .. salangen snowboard klubb.. vi holder på å lage bakke  :w00t:

7213292[/snapback]

Haha, SSK er jo Skjetten Sportsklubb. :p Endret av ehs5
Lenke til kommentar
Mitt burton brett kostet 5000, men fikk det for 3900 pga... jeg kjenner en som jobber der jeg kjøpte det.. han kjøpte det for meg med sine rabatter  :cool:

7215855[/snapback]

 

 

haha fikk han bare 1100rabatt, hvilke sjappe jobber han i?

 

Jeg fikk 50% når jeg jobba

Lenke til kommentar
Mitt burton brett kostet 5000, men fikk det for 3900 pga... jeg kjenner en som jobber der jeg kjøpte det.. han kjøpte det for meg med sine rabatter  :cool:

7215855[/snapback]

 

 

haha fikk han bare 1100rabatt, hvilke sjappe jobber han i?

 

Jeg fikk 50% når jeg jobba

7216241[/snapback]

Eeeeller, så ble han lurt av kameraten! Han betalte kun 2500 for plata, men sa han betalte 3900 og fikk derfor 1400 i egen lomme! Den sniken

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...