Gå til innhold

Den store Snowboardtråden


jacoP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Joda, står på snowboard. Gjorde i alle fall, blir ikke akkurat mye tid til det nå. I tillegg har jeg flytta til Bergen. Får se om jeg tar noen turer i jula. Da er jeg jo hjemme på Ål, med Geilo 2,5 mil unna, og Hemsedal 5 mil unna. :)

 

Har et Rossignol-brett med Drake-bindinger, forresten.

Endret av Mr.Berg
Lenke til kommentar
Joda, står på snowboard. Gjorde i alle fall, blir ikke akkurat mye tid til det nå. I tillegg har jeg flytta til Bergen. Får se om jeg tar noen turer i jula. Da er jeg jo hjemme på Ål, med Geilo 2,5 mil unna, og Hemsedal 5 mil unna. :)

 

Har et Rossignol-brett med Drake-bindinger, forresten.

7234269[/snapback]

Har du vært i Hallingskarvet? Mer digg bakke skal du lete lenge etter.
Lenke til kommentar

Har faktisk ikke stått i skisenteret i Sudndalen. Kanskje det bør testes. Har jo kjørt forbi der en del, det ser ikke så spennende ut.

 

Nå er ikke jeg typen som er veldig fan av store bakker heller, da, så hvem vet... Står faktisk for det meste på brett i Ål Skisenter, og da for det meste off-pist. Da har jeg det fin-fint :)

Lenke til kommentar
Har faktisk ikke stått i skisenteret i Sudndalen. Kanskje det bør testes. Har jo kjørt forbi der en del, det ser ikke så spennende ut.

 

Nå er ikke jeg typen som er veldig fan av store bakker heller, da, så hvem vet... Står faktisk for det meste på brett i Ål Skisenter, og da for det meste off-pist. Da har jeg det fin-fint :)

7234290[/snapback]

Ikke største senteret nei, men det bare er noe med det stedet, gode bakker rett og slett. Nå har de jo fått en jibbepark, og er endel gode offpistemuligheter der, og det er nesten aldri kø i heisene. ;) Velger alltid Hallingskarvet fremfor Geilo, men så er det jo mye nærmere hytta og da.
Lenke til kommentar
kansje litt kritisk, men hvorfor skal alle så absolutt ha seg Burton brett?

7234234[/snapback]

 

Jeg vet ikke... Burton er har jo veldig mange gode brett. Da jeg skulle kjøpe nytt stod det mellom Sims og Burton

7238285[/snapback]

En venn av meg har Burton-brett (husker ikke modell), og han har fått byttet det 3 ganger pga lakken (eller hva faen) oppå har forsvunnet etter første tur hver gang (ja, han kjører helt normalt). Så selv er jeg gangske skeptisk, men han sier det er et utrolig godt brett ellers da (derfor han har byttet i samme hver gang).

Lenke til kommentar

jeg er av mindretalet her jeg da!:p som ikke kjører burton! etter årets sesong tenkte jeg og kjøpe nytt brett igjen! tenkte og gå for forum igjen men er ikke helt sikker! kan få batalion brett billig men liker ikke de bretta virker litt ustabilt! noen som har prøvd batalion?

Lenke til kommentar
jeg er av mindretalet her jeg da!:p som ikke kjører burton! etter årets sesong tenkte jeg og kjøpe nytt brett igjen! tenkte og gå for forum igjen men er ikke helt sikker! kan få batalion brett billig men liker ikke de bretta virker litt ustabilt! noen som har prøvd batalion?

7253675[/snapback]

Kjører selv ikke Burton, kjører med et helt ok brett fra G-sport i nesten alle år ;) Det eneste bra jeg har er bindinger og sko :blush:

Endret av DNA
Lenke til kommentar

Var innom G-Sport i dag, og så på brettet jeg får om et par dager, Burton Air. Designet er fett, mye kulere i RL enn på internettsider. Mulig at jeg kjøper Burton Custom-bindinger i morgen, for 1700-1800 kr. Jeg vil ha snø!

 

Negotiation: Kult bilde, kunne du fiksa en 1280x1024-oppløsning også? :)

Lenke til kommentar

Kjører selv ikke Burton, kjører med et helt ok brett fra G-sport i nesten alle år ;) Det eneste bra jeg har er bindinger og sko :blush:

7253781[/snapback]

 

Brukte det i flere år jeg og til jeg kjøpte Burton i fjor... kjente stor forskjell... Er du god? Syntes du Snowboard er gøy? Da vill jeg anbefale deg å kjøpe et finere ett ;) da blir det morsommere å stå ;)

Endret av Turbo-Jokke
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...