Gå til innhold

Den store Snowboardtråden


jacoP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Aaaah, var å kjørte litt idag. Jeg og noen kompiser mekket en boks og lekte med den. Seinere fant vi ut at vi sku til en stor parkerings plass og henge oss etter bilen med brett. det har kommet masse snø idag så det var baare pudder. Er så klart til vinteren nå. :D

Lenke til kommentar
Gleder meg til vintern, snowboard :love: Har hatt litt dårlig fremgang i det siste siden jeg ikke har stått serilst. Har stått på snowboard i ca 6 år så nå må jeg nok lære med backflip snart.

7140738[/snapback]

 

Backflip er utrolig lett. Mye lettere enn vanlig 360. Det er bare litt skummelt og rart å lære. Klarte det på 3 forsøk. Og side det har jeg vært safe i det. Men det er viktig med en hopp med mye sprett i. :)

Endret av joku
Lenke til kommentar

Hei!

 

Jeg stod dritmye på brett før! I en del år.. men så tryna jeg av en rail å fikk hjernrystelse.. :(

 

Men når jeg ble bra igjen fortsatte jeg å stå.. men så, bare en uke el. no etter at jeg ble frisk hoppa jeg på et bigjump og tryna.. da klarte jeg å vri kneet så jeg nesten ikke kunne gå på en uke el 2.. :(

 

har mista litt interessen for brett etter det..

 

 

det er litt trist :cry:

 

men syns det er kult å se på andre stå da ;) hehe..

 

jeje...

Lenke til kommentar

Hvilke ski-anlegg er det som best her i Norge?

 

Jeg foretrekker Hemsedal, ganske bra utvalg for oss på snowboard..

 

Noen som har vært utenfor Norge å stått? Vil gjerne ha tips til andre ski-anlegg, f.eks i canada eller alpene... Ta gjerne med hva det koster også.. :)

Lenke til kommentar
Hvilke ski-anlegg er det som best her i Norge?

 

Jeg foretrekker Hemsedal, ganske bra utvalg for oss på snowboard..

 

Noen som har vært utenfor Norge å stått? Vil gjerne ha tips til andre ski-anlegg, f.eks i canada eller alpene... Ta gjerne med hva det koster også..  :)

7203005[/snapback]

 

Jeg vil si Trysil er best av det jeg selv har prøvd!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...