Gå til innhold

Den store Snowboardtråden


jacoP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sweet :D

 

Har forresten bestilt en banan nå, ble fra boardshop. De brukte 1 dag fra jeg bestilte til det var sendt. Åsså bruker selfølgelig posten en million dager på å sende det fra Trondheim til Kristiansand. :shrug:

 

Gratis med bannana. Har litt lyst på den selv, men føler det er så mange som har det brettet nå. Har 3 kompiser med det. Og da "hermer" jeg jo vis jeg også kjøper det.

Lenke til kommentar

I dag fikk jeg noen timer i bakken etter skolen! :) Er konge digg å ha gå avstand til en slalombakke! :D I dag var forholdene ganske gode! :) Det snødde 30 cm på onsdag. Men i dag var det plussgrader en liten stund for så å bli minusgrader igjenn. så forholdet var egentlig kjempe digg! Det var puddersnø med et syltynt skarelag oppå. Som gjorde det lettere å kjøre enn forrige helg.

Lenke til kommentar

Ah, langskalle, at jeg ikke tenkte på¨det. Er jo litt obvious. Men det skal la seg gjøre. Det er jo ikke helt store bakken, er 600 meter, skrev feil i første innlegg. Hoppene har jeg ikke tenkt til å gjøre så sinnsykt mye med, så lenge det blir noen hopp. Heller være litt kreativ med railsa.

 

Trenger nye boots, kjører noen nitroboots fra 1996 haha. er disse 32 "light-bootsa" noe digge?

Lurer egentlig hva jeg skal se etter.

 

First day of the season!

 

 

 

Endret av Axl91
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...