Gå til innhold

Den store Snowboardtråden


jacoP

Anbefalte innlegg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

ahhh! :p så ut som et kult oppsett! : P sleng opp bilder så fort du får det da? :D

Lenke til kommentar

Kan du spesifisere litt hva en "back plate" er? Er det high backen eller base platen du snakker om?

 

Jeg har mine base plate justert slik at foten står i sentrert over brettet. Jeg bruker heller justeringen i base platen til å mikrojustere bredden på stance.

 

High backen har jeg som regel på 0° (rett opp) da jeg jibber mye, men på større hopp, i pipe og større fart er det en fordel å ha den lent fremover, da får man bedre kantgrep og, som kompisen din sier, blir det lettere å hoppe siden det hele blir mer stabilt.

 

Highback ja :) Altså den som presser føttene dine framover eller lar dem å lene bakover i grader. Takk for erfaringen din, det må testes. Har alltid hatt 0° på begge highbackene.

Lenke til kommentar

Noen som har tips til å sette større kink rails? Sliter med battleshipen (up-flat-down) på Tryvann, faller som regel av halvveis innpå flat-delen.

 

Også må jeg igjen skryte av den superfrekke log-jam greia de har laget på Tryvann.

 

Hva har du problemer med å ta på battleshipen? Har foreløpig bare satt 5050 på den, siden jeg for øyeblikket har litt mental sperre på for bs på rør/rails etter noen rimelig ubehagelige slams... Men det gjelder vel egentlig bare å komme mest mulig riktig opp på den, med nok fart? :) Når jeg tar 5050 på den pleier jeg å ligge bittelitt til venstre for den på vei inn, så jeg popper kanskje med ørlite vekt på tærne.

Lenke til kommentar

Tenkte på det samme.

 

Blir det ikke mye i moms langskalle?

 

 

 

 

:tease:

 

 

arhhh.. :p hvorfor spørr du meeeeeeeg? :'( xD

 

Diedamspark i morgen! :D:D:D

 

aah det så herlig ut..

Trenger litt innspill av dere i tråden.

sitter og skal bestille meg en banan, men tviler på om jeg skal gå for 149 eller 151.. er hovedsak kun park bruk den er tenkt til.. er ca 171 og veier ca 73kg noen tips til hva jeg bør velge??

Lenke til kommentar

Hva er egentlig forskjellen på årets banan og fjorårets?

Frister og kjøpe nytt, men isåfall blir det T.Rice brettet

 

Det er som libtech sa selv i en video:

 

Så å si ingenting er forandret på årets modell. Hvorfor skal vi forandre det perfekte?

 

:D

 

@Mika77

Hvor langt er brettet? Standsen så litt smal ut, men kanskje bare jeg som er vandt til å ha den ytterst.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...