Gå til innhold

Få brukernavnet ditt vurdert! Les første post!

:---{D

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

2bb1

Meningen at man skal oversette til Tobben? Uansett et sært nick, orginalt sett at man skal oversette som jeg tror. Kort og ryddig. Kler avataren bra.

8/10

Endret av edge
Skrevet (endret)

Skalaen ble brukt jævlig dårlig på de siste rewiewsa og jeg er ikke redd for å bli skjelt ut hvis dere tror det. 8/10, 4 ganger på rad? :p

edge: Kult nick, men liten forbokstav ser litt dumt ut. Hadde blitt en del forbedra hvis du hadde tatt Edge i stedet for.

6/10.

Endret av BadBeer
Skrevet

Uchiha Itachi

Sikkert noko animé-greier, umogleg å uttale utan å lese det fleire gongar. Itachi høyrest ut som det kunne vore eit japansk monitor-merke. Ikkje min kopp med té, men funkar sikkert for den det gjeld. :)

4/10

Skrevet (endret)
Skalaen ble brukt jævlig dårlig på de siste rewiewsa og jeg er ikke redd for å bli skjelt ut hvis dere tror det. 8/10, 4 ganger på rad? :p

edge: Kult nick, men liten forbokstav ser litt dumt ut. Hadde blitt en del forbedra hvis du hadde tatt Edge i stedet for.

6/10.

7906367[/snapback]

Hehe, lagt merke til det samme selv gjennom hele tråden.

Mange som klager på noe. Men gir 8/10 :nei:

På en skala fra 1-10 skal 5 være normalen (I denne tråden ligger den på 7-8). Og 1 eller 10 vil jeg si det er absolut ingen som har. Da skal det være et så eksepsonelt bra navn at det skiller seg klart ut fra andre.

TimmyTwo.

Bra klingende navn som er lett å legge merke til samt å identifisere: 7/10

Endret av Nervevrak
Skrevet

MeVoN: Navnet har ingen spesiel betydning jeg kan finne eller komme på, men det er kreativt.

Synes på en måte at det passer deg veldig godt.

God gjort å finne på et nick i det hele tatt, så jeg gir deg:

7/10.

Skrevet

Rhoads: Første jeg tenkte da jeg så navnet var Britney Spears-filmen Crossroads, det er negativt. Samtidig er det ett unikt nick jeg aldri har sett andre plasser før, det ser ryddig ut og er lett å uttale. Dessverre drar Britney-tingen ned...

5/10

Skrevet

Wackee:

Får er lite smil om munnen når jeg uttaler det, matcher brukeren din veldig godt og virker litt humoristisk.

Sammen med standard avataren gkær det deg til en bruker det er lett å kjenne igjen.

Jeg gir brukernavnet 8/10

Skrevet

Rhoads:

Får merkelige assisasjoner med veier. Roads.

Muligens sikkert en artist eller et eller annet jeg ikke har hørt om, men et enkelt,morsomt og greit brukernavn.

6/10

Skrevet

Klekkus: Rått nick. Ikke for vanskelig å huske heller. Fint med stor forbokstav. Vet ikke hva det skal bety eller stå for, men kult uansett.

8/10

Gjest Slettet-yzDjfSSl
Skrevet

MeVoN

Bra nick som av en eller annen grunn passer til avataren din.

10/10

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...