Gå til innhold

Få brukernavnet ditt vurdert! Les første post!

:---{D

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kontorstol... hater egentlig de stolene for jeg sitter stortsett i en sånn hele dagen :( men bortsett fra det så funker det sikkert like bra som kjøleskap :!: 5/10

Skrevet

fett egenltig. Du skulle bare hett Maso. dropp den store S-en. den er bæsj. Jeg tenker på noe asiatisk egentlig. men navnet er ikke så lett å huske. lett å glemme hvem du er, så innleggene dine blir minde interesange.

men du får bra karakter fordi navnet var så fint. det er egentlig bare min mening hvor fint det er, men jaja:

:idea::idea::idea::idea::idea::idea:smileymalaj3.pngsmileymalaj3.pngsmileymalaj3.pngsmileymalaj3.png

Skrevet

Jeg er veldig svak for anime, men Naruto er ikke noe for meg. Når jeg ser Uchiha Itachi, tenker jeg på Naruto, å derfor sender det på en måte negative vibber til meg.

Utgangspunkt (10)

Naruto (-10)

Japansk (+5)

5/10 :)

Skrevet

M-J: To bokstaver med en bindestrek i mellom, Kanskje første bokstav i fornavn og etternavn? Helt greit egentlig, men sier ikke meg mye. Det var også ganske kort, kjedelig og vanskelig og kjenne igjen.

5/10

Skrevet

Compsognathus: Originalt. Veldig originalt. Men litt for langt etter min smak, og dermed for vanskelig å huske :(

Men jeg liker at du har stor forbokstav, og ingen flere blokkbokstaver.

Siden jeg er en pikk når det kommer til poeng, gir jeg 7/10

Skrevet

Evil-Duck: Slem and, litt morsomt og spesielt. Ryddig og fint med Stor E og D. Vet ikke hvordan det hadde vert uten bindestreken, men det er ikke sikkert det hadde vert bedre av den grunn.

Veldig bra. 8/10

Skrevet

Er normalt ikke fan av varierende bokstavstørrelse, men synes det funker utrolig bra i MeVoN. Ellers er det kort og konsist, lett å huske på.

9/10 :thumbup:

Skrevet (endret)

Torinogut

Helt "nøytralt" nick om jeg kan si det på den måten, får meg til å tenke på vinter-OL eller Juventus. Eller selvsagt at du er en gutt fra Torino, hehe. Enten er det en skrivefeil i nicket, eller så er det nynorsk. :)

5/10

Forresten, jeg har sendt i spm. om å få bytte nick til Snikpellik, så vurder heller det.

Endret av Aylars
Skrevet (endret)
Aylars: Det var digg :) men var det Aylar du mente eller Ay-lars på en måten ?? 8/10

7884795[/snapback]

OT: Ja, det var det. Hehe, vi spilte Halo i mattetimen, og jeg kalte meg det. Da ble det Aylars her. Men skal bytte fordi det suger... ;)

Endret av Aylars
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...