Gå til innhold

Få brukernavnet ditt vurdert! Les første post!

:---{D

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

NOOOOOOOOO!!! nummer etter navnet er det verste jeg vet. Betyr jo da at det ikke er et unikt brukernavn. Uffameg....

1/10

PS: Mitt brukernavn er spansk for "partner" ;)

Skrevet (endret)
Comprade

Ikke spansk for partner, det er compadre.

1/10 for å tro at navne betyr noe annet enn det egentlig gjør.

8582934[/snapback]

Da får du 1 av meg, siden Compadre er "venn." Ikke prøv å eie meg, jeg har googla det :roll:

Neida, skal være særiøs :p

har alltid likt ditt. Det er så ikke-særiøst og morsomt.

10/10

Endret av Comprade
Skrevet

@Krokanrull

Utrolig god skjokolade, en av mine yndlinger :love:

Og et kult brukernavn...

Gir deg derfor denne karakteren ...

10/10

Skrevet (endret)

Raste: Rasteplass? :p Vel, kort og enkelt brukernavn med stor bokstav. Det er enkelt å huske, men sier meg ikke så mye, ikke at det er så veldig negativt altså.

7/10

Hellemyr: Kult nick som jeg av en eller annen grunn husker veldig godt, det skiller seg ut og du får pluss for stor bokstav.

8/10

Endret av MeVoN
Skrevet (endret)
Raste

Raste, Rasteplass? Hva er Raste? Ikke noe fint navn og siden jeg ikke vet hyva det betyr

3/10

8584342[/snapback]

Raste er et av navnene jeg har ;)

@MeVon

Et tøft brukernavn, som jeg liker godt.

7,5/10

Endret av Raste
Skrevet

Jokkulf : Artig navn :) Liker sånn tulle navn, og det minner meg om en av mine gode WoW-venner mens jeg enda spilte, som het Jokkasle :p Du får 9/10 av meg!

Skrevet

Kiimmeen: Fint med stor forbokstav, men det ser rotete ut med alle bokstavene etter hverandre. Vet ikke om det er så enkelt å huske heller. Alt i alt så blir det vell midt på treet:

5/10

Gjest Slettet-lQle7N2M
Skrevet

Snikpellik: Prov a si det 50 ganger sa fort du klarer. Pluss at navnet er vanskelig og utale.

8/10

Skrevet
Snikpellik: Prov a si det 50 ganger sa fort du klarer. Pluss at navnet er vanskelig og utale.

8/10

8598066[/snapback]

mattivc : Likte ikke det navnet :ermm: Liten forbokstav, vanskelig og utale også...:S

1/10

Skrevet

Kiimmeen

likte ikke helt den doble i-en og e-en, og så har jeg litt dårlig erfaring med Kimmen'er, men det skal ikke påvirke meg her :p

6/10

Skrevet
Kiimmeen

likte ikke helt den doble i-en og e-en, og så har jeg litt dårlig erfaring med Kimmen'er, men det skal ikke påvirke meg her :p

6/10

8600714[/snapback]

Snill som en engel jeg da :innocent:

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...