Gå til innhold

Sende snus privat fra Sverige


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hei, Har en kompis som bor i sverige som jeg tenkte skulle sende meg litt snus. Er det noen sjanser for at to ruller med snus blir tatt i tollen når de ligger i en eske? Blir det isåfall noen bot eller noe?

 

Takker for svar.

7083813[/snapback]

 

 

 

En kompis av meg kjøpte 8 ruller porsjon og løst, pluss jævli med sigaretter uten problem. Så jeg tror neppe det blir noe problem for kompisen din.

Lenke til kommentar
Hei, Har en kompis som bor i sverige som jeg tenkte skulle sende meg litt snus. Er det noen sjanser for at to ruller med snus blir tatt i tollen når de ligger i en eske? Blir det isåfall noen bot eller noe?

 

Takker for svar.

7083813[/snapback]

 

 

 

En kompis av meg kjøpte 8 ruller porsjon og løst, pluss jævli med sigaretter uten problem. Så jeg tror neppe det blir noe problem for kompisen din.

7084956[/snapback]

 

 

Sendte han det da?

Lenke til kommentar
Hei, Har en kompis som bor i sverige som jeg tenkte skulle sende meg litt snus. Er det noen sjanser for at to ruller med snus blir tatt i tollen når de ligger i en eske? Blir det isåfall noen bot eller noe?

 

Takker for svar.

7083813[/snapback]

 

 

 

En kompis av meg kjøpte 8 ruller porsjon og løst, pluss jævli med sigaretter uten problem. Så jeg tror neppe det blir noe problem for kompisen din.

7084956[/snapback]

 

 

Sendte han det da?

7092569[/snapback]

 

Ja og nei, men i dette tilfelle gjorde han det.

hmmm som eg huske sendte han tingene i en 50x30 Posten pappkasse :!:

vet ikke om han la andre ting i pakken da.

Endret av chakl
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...