Gå til innhold

Få avataren din vurdert V2! Les regler!


Wackee

Anbefalte innlegg

Hvor enn rotet kom så var det lenger oppe. (Forrige modereringen om akkurat det var elendig foresten!) Har ikke noe nytt å si til deg siden denne da du ikke har forandret noe:

 

SaitekQ

 

Avataren din er jo en god, gammel kjenning og det trekker opp. Det røde stammer jo egentlig fra forrige jul og burde trekke ned, men nå er jeg blitt så vant til det at jeg ikke merker meg mer ved det. I utgangspunktet et bra bilde, men du skulle hatt med hele rumpa istedefor at hun lener seg mot en vegg. ;) At avataren har fått så mye forksjellige og stort sett positive kommentarer og at du har vært innom med den så mye også trekker jo også opp.

 

8/10

 

Nå har du snart hatt den røde fargen i et år. Morro, men du har ikke gjort noe med endringene jeg foreslo sist da. Burde du. ;)

 

Nå kan neste vurdere meg, men Diskutant kan la være da han har gjort det så mange ganger nå med den samme avataren. Foreslår generelt sett at man slutter å vurdere de samme avatarene etter hverandre.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-1432

Diskutant

 

I begynnelsen syns jeg ikke noe om avataren din. Ekkel mann med diger sigar.

Men har vokst litt på meg nå, nesten så jeg liker den litt. Og rammen din er både svart og hvit. Også lett gjennkjennelig avatar, og liker fargene.

Du, det blir jammen meg en 6/10.

Lenke til kommentar

Mr. A!Ser du endelig har fiksa den hvite bakgrunnen!

Denne har ganske dårlig kvalitet, og jeg er ikke fan av nazismen.

Dog kommer det fra south park.. Det er jo litt bra, men har ingenting med hvor god avataren er å gjøre. Kjenner deg igjen med den, men personlig liker jeg ikke "tegning-avatarer".

 

Du skal få en 4/10 av meg.

Lenke til kommentar

(fra sesam stasjon, max mekker)

 

Jeg digger, digger, digger, digger den!

'digger den, digger den, digger digger den', den er så søt og snill og grei!

 

Jeg digger, digger, digger, digger den. For den er bra og pen, I love it, og jeg har den kjær. Og når den er meg nær, så vet jeg at jeg digger digger digger den, og håper at den digger digger meg! (diggediggediggediggediggediggermeg!)

 

 

10/10!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...