Gå til innhold

Få avataren din vurdert V2! Les regler!


Wackee

Anbefalte innlegg

Gaston: Kan dessverre ikke si hvem mannen er, men portrettet er tøft uansett. Flott kvalitet og flott ... mann? Ikke vet jeg, men avataren er fin i alle fall.

 

7/10

 

Kan dere som er for sene til å vurdere noen redigere postene deres og legge til vurdering til den som slo dere istedenfor å bare si ting som "For sen" osv? Da vil ingen hoppes over, og alle blir glade. Dere kan også lese den siste posten så dere ikke vurderer en som ikke ønsker å bli vurdert (om, for eksempel, noen bare har kommentert det noen andre har sagt, og ikke vurdert avataren til vedkommende).

 

Om min er vanskelig å forstå, så er det bare å trykke på den nederste linken i signaturen.

Prøver for tiden meg litt fram med skygger. Har lagt av 3 piksler (horisontalt og vertikalt) til skygge, men jeg tror kanskje det ble litt mye...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9871234

Unge Thendrup:

 

Må si at jeg likte din tidligere avatar bedre, men jaja. :)

 

Svart/hvitt halvnærbilde av en plastfigur/actionfigur?

Bildet er i seg selv pent. Pluss for ramme.

 

6,8/10

Lenke til kommentar
Åpner en ny tråd for avatarvurdering.

Regler:

Poster skal inneholde konstruktiv kritikk/tilbakemelding på den forrige avataren.

Den forrige tråden ble stengt på grunn av spam, derfor: ALL SPAM BLIR RAPPORTERT!

7081627[/snapback]

 

@ Jerix

 

Forøvrig: kul avatar, fine toner, ramme

8 / 10

Endret av HilRam
Lenke til kommentar

Jeg skrev jo ettertrykklig at nestemann ikke skulle vurdere meg. Hadde ingen kommentar til din avatar, derav ingen vurdering. Håper virklig ikke svaret mitt ble tolket som "spam"

 

Andal: Ser ikke hva det er. Hakkete og dårlig kvalitet på "tingen" er det òg. 2/10 - sorry :[

Endret av Jerix
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...