Gå til innhold

Jelly Belly Beans-favoritt


Meits

Anbefalte innlegg

Disse Jelly Belly Beans, som man får kjøpt på Deli de Luca, og finnes i et halvt hundretall smaker, er kjempegode. De smaker skremmende ekte til bare å være små godteribønner.

 

Er det mange her som liker dette godteriet? Hva er din favorittsmak?

 

Jeg tør påstå at "Buttered Popcorn"-smaken er best.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg har smakt en gang... Men tror smaken på den må ha vært "tannpasta"... :hmm: Ikke godt... Men ettersom folket her digger det, får jeg vel bare se å prøve noen ganger til! :)

7071035[/snapback]

 

 

Tror den du spiste da var den såkalte "Bubble Gum". Den smaker litt tannkrem faktisk.

Lenke til kommentar

De er en slags avart av 7-11, masse forskjellige ting som kan varmes i mikro, og et hav av obskure amerikanske godterier man hører om på Letterman og i filmer. Oreos, jellybeans, hershey bars osv. Virker som Hershey's er USA's svar på Freia. De har endel skikkelig EKLE greier som Butterfingers. Det er Peanøttsmør m/peanøtter, dekket av sjokolade, enda mere peanøttsnørr, og sjokolade utenpå der igjen. Tror Tommy & Tigern engang beskrev det som "så søtt at det festet seg til DNA'et mitt"

 

Tror ikke de er kommet lengre enn til sør-norge.

Endret av Bitex
Lenke til kommentar
Hva slags butikk er Deli de Luca?

7071314[/snapback]

Guds gave til gottemonser. I Oslo.

 

De fleste (alle?) er døgnåpne også, så det er skummelt å bo i gåavstand til Deli de Luca. Hvem vet; kanskje man får lyst på en høy amerikansk sjokoladekake. Eller chop suey. Eller hjemmelaget iskrem. Klokken fire om natta...

Lenke til kommentar

Hehe, jelly beans er geniale greier. Etterhvert selges de på en god del plasser, har blant annet sett jelly beans på meny, smart club og diverse kiosker i tillegg til Deli De Luca. Men tror nok jeg foretrekker Skittles fremfor jelly beans.

 

edit: "Buttered Popcorn" smaken er nok definitivt blant de bedre, ja. Tror den er den nest mest populære av alle smakene, etter Kirsebær.

Endret av Jon@s
Lenke til kommentar
"Buttered Popcorn" smaken er nok definitivt blant de bedre, ja. Tror den er den nest mest populære av alle smakene, etter Kirsebær.

7074064[/snapback]

 

 

Det er også typisk, at i den pakningen på 150g som jeg kjøpte for ca. 60 kroner eller noe, kun inneholdt én "buttered popcorn"!

 

For meg, som er utenbysfra, er Deli de Luca en fantastisk kjede. Utenlandske godter er utrolig spennende, selv om det bare er plain melkesjokkis med et annen merke utenpå.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...