Gå til innhold

Beste torrent klient?


xadox

Anbefalte innlegg

Jeg er stor fornøyd me Bitcomet, utorrent syns jeg var bra , men fikk dårligere hastighet på den!

Azearus eller hva den nå heter har jeg ingen erfaring med!

Men Bitcomet er et trygt valg

7069297[/snapback]

du har nemmelig feil der. for bitcomet og bitlord er P2P programmer. masse virus xD

 

men utorrent. er ikke noe P2P programm. jeg anbefaler på det sterkeste å bruke det. (husk du må åpne en port routern for å få bra hastighet)

7076107[/snapback]

Og du vet hva et P2P-program er?

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
hei!

 

Fikk tilgang til noen bra torrentsiden av en kamerat igår som jeg vil prøve ut... Men hvilken klient skal jeg bruke? Fant ut at det var mange av gem gitt...

7068316[/snapback]

Eg har prøvd ein god del og synest uTorrent er den absolutt beste. Har eit par linkar som kan hjelpe deg.

Poll: Hvilken bittorrent-klient er best?

Den store P2P-guiden

uTorrent

 

du har nemmelig feil der. for bitcomet og bitlord er P2P programmer. masse virus xD

men utorrent. er ikke noe P2P programm. jeg anbefaler på det sterkeste å bruke det. (husk du må åpne en port routern for å få bra hastighet)

7076107[/snapback]

Som nevnt over er uTorrent eit P2P-program. Kva program du nyttar betyr ingenting med tanke på virus, det er din bruk som er avgjerande.

 

der dreit du deg p leggen ^^

 

du får virus. du bare ikke vet det. det er virus med alt du laster ned. det legger seg over alt. spessielt i c:\windows mappa. men du merker maskinen blir tregere av å laste ned. det er for du har fått virus.

7076783[/snapback]

Har du antivirus er du ganske trygg, du er riktignok aldri 100% sikker.

 

Igjen må eg få presisere at programmet ikkje gjer deg virus, det er du som finn og velger kva du skal laste ned.

Eg har aldri fått virus som følge av nedlasting med ein Bittorrent-klient. Har heller ikkje fått nevneverdig av nedlasting via DC++. Bruken er 95% avgjerande for om du får virus eller ei. Eit godt virusprogram og eit par programmer til å hindre og fjerne spyware er ein god start.

Endret av Zeph
Lenke til kommentar

Jeg ser det er en del her som bruker BitComet som opplever økt hastighet. Jeg håper dere har dårlig samvittighet, for den økte hastigheten tar dere fra andre peers og er dermed med på å ødelegge for resten av nedlasterene. Heldigvis slipper jeg unna BitComet-brukere for alle trackerene jeg er medlem har med god grunn bannet klienten.

 

Bruker selv µTorrent. Fantastisk klient!

Lenke til kommentar
Jeg ser det er en del her som bruker BitComet som opplever økt hastighet. Jeg håper dere har dårlig samvittighet, for den økte hastigheten tar dere fra andre peers og er dermed med på å ødelegge for resten av nedlasterene. Heldigvis slipper jeg unna BitComet-brukere for alle trackerene jeg er medlem har med god grunn bannet klienten.

 

Bruker selv µTorrent. Fantastisk klient!

7082208[/snapback]

 

 

Helt sant! Mange anerkjente torrent sider banner BitComet. Bruk Utorrent, nå er tilogmed BETA ute med WebUI <3

Lenke til kommentar
Har et spm om torrent: Lasta ned en torrent fra en nettside, virker som man må ha et program som åpner dem? Jeg vil gjerne ha et så lite så mulige program! Trenger ike å ha mange fancy funksjoner men vil at det skal kunne åpne torrents :)

Noen som vet om noe i den dur :) ?

7083659[/snapback]

µTorrent som har blitt foreslått haugevis av ganger allerede.

170 kB stor programfil sier kanskje litt?

Lenke til kommentar
Jeg har en veldig lav hastighet på µTorrent. Jeg vet at det er noe en kan gjøre for å få det raskere, men hva?

7122654[/snapback]

 

Om det ikke er torrenten som er veldig lite aktiv, kan det være din tilkobling. Du må isåfall åpne porter o.l. Det som også kan hjelpe, er å stille inn på Network i innstillingene. Der kan du begrense opp og nedlastningshastighet til like under det du vet er maks (ta en test på Hardware-speedometeret). Jeg anbefaler uansett å ha den godt og vel 5-10kB/s under maks, slik at det er mulig å bruke nettet til å surfe uten å sitte og vente altfor mye.

Selv bruker jeg også µTorrent, lite krevende, og raskt nok.

Lenke til kommentar

Hmm. Jeg må si at uTorrent virkelig ga meg gode hastigheter. 4,6 KB/S på en torrent med over 2000 seeders.

 

Prøver å åpne en port til, og om ikke det går, blir det Azureus igjen.

 

EDIT:

 

Et par reannouncer senere gikk det litt fortere, men jeg er fortsatt ikke imponert.

Endret av Marley
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Hmm. Jeg må si at uTorrent virkelig ga meg gode hastigheter. 4,6 KB/S på en torrent med over 2000 seeders.

 

Prøver å åpne en port til, og om ikke det går, blir det Azureus igjen.

 

EDIT:

 

Et par reannouncer senere gikk det litt fortere, men jeg er fortsatt ikke imponert.

7125124[/snapback]

Trekker Azureus mer cpu enn uTorrent?

Lenke til kommentar

Jeg vil gjerne trekke tilbake min tidligere uttalelse. uTorrent er det beste programmet jeg har brukt.

 

Den første torrenten gikk opp til 150KB/s et par reannouncer senere, så den var bare litt treig i starten. Her sitter jeg knapt med under 100kB/s i nedhastighet med uTorrent noen gang. Det funker som en drøm.

 

uTorrent + Forwarding = :love:

Lenke til kommentar
Jeg vil gjerne trekke tilbake min tidligere uttalelse. uTorrent er det beste programmet jeg har brukt.

 

Den første torrenten gikk opp til 150KB/s et par reannouncer senere, så den var bare litt treig i starten. Her sitter jeg knapt med under 100kB/s i nedhastighet med uTorrent noen gang. Det funker som en drøm.

 

uTorrent + Forwarding = :love:

7203526[/snapback]

Det merket at du klaget, og ble redd :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...