Gå til innhold

"Jeg sitter fast i Gothic 3"-tråden!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Luerer på hvordan jeg får i gang en rebellion i Geldern. Fikk det i quest fra en druid som heter Torn sør for Geldern. Vet at magen Marius har noe med det å gjøre.

 

Noen som hvet hvem jeg skal kontakte og hvor han er for å få questet om å frigjøre Geldern? Har 90 rep der nå, begynner å bli litt frustert.

 

Hjelp er veldig apreciated  :)

7175167[/snapback]

 

Marius sier noe om Ivan - en orc mercenary, som dreper sine egne. Dreper du Ivan, får du hans samtykke. I tillegg trenger en av orcene med navn din hjelp til å drepe Ivan, så han viser deg hvor Ivan med bandittene er. Etter Ivan dør, kan du komme tilbake, få OK fra Marius og gå tilbake til Torn. Jeg prøvde ikke å få revolusjon i gang, så akkurat det kan jeg ikke kommentere om.

Lenke til kommentar
Hvor er Thordir i questet "The Lost Paladin Thordir"?

 

Har gjennomsøkt hele Vengard føler jeg...

7183489[/snapback]

 

Han sitter i toppen av et ganske høyt tårn, husker ikke nøyaktig hvor, men det var ikke langt fra den ene inngangen til slottet (den lengst vekk fra der du kom inn, hvis du skjønner :p )

 

Men har noen funnet the first paladin helmet i geldern? har ransaket hele ditten nå men kan ikke finne den.

7197142[/snapback]

 

Kan ikke huske at den var så vanskelig å finne, i det huset med 3 orc shamans i, så ligger den bare på bordet/benken der, i plain view liksom :)

 

Edit: Dårlig formulering

Endret av Dimas
Lenke til kommentar
Luerer på hvordan jeg får i gang en rebellion i Geldern. Fikk det i quest fra en druid som heter Torn sør for Geldern. Vet at magen Marius har noe med det å gjøre.

 

Noen som hvet hvem jeg skal kontakte og hvor han er for å få questet om å frigjøre Geldern? Har 90 rep der nå, begynner å bli litt frustert.

 

Hjelp er veldig apreciated  :)

7175167[/snapback]

 

Marius sier noe om Ivan - en orc mercenary, som dreper sine egne. Dreper du Ivan, får du hans samtykke. I tillegg trenger en av orcene med navn din hjelp til å drepe Ivan, så han viser deg hvor Ivan med bandittene er. Etter Ivan dør, kan du komme tilbake, få OK fra Marius og gå tilbake til Torn. Jeg prøvde ikke å få revolusjon i gang, så akkurat det kan jeg ikke kommentere om.

7197026[/snapback]

 

Jeg snakka med Marius før jeg kom i kontakt med Torn. Questet fra Torn om få i gang en revolusjon ble ikke completet ;(

 

Kansje det bare er dårlig oversettelse til engelsk og jeg må knuse byen først? Skal prøve. Takk for hjelp :)

Endret av Fuffa
Lenke til kommentar

Tempel artifcatet fra tempelet utenfor Ben Sala ble stjålet av Sugat & en unkown fyr.

 

Sugat fortalte at vennen hans har sterke connections i Mora Sul og jeg fant ikke artifactet på liket til Sugat eller i området rundt han. Er vennen hans en inbygger i Mora Sul? Hvis så, har jeg ødelagt alt, for jeg tok over Mora Sul =\

Lenke til kommentar
Noen som vet sånn omtrent hvor Yussuf befinner seg? Skulle være nord-øst for tempelutgravingen, men kan ikke helt klare å finne ham. Mulig jeg bare er blind i dag...  :)

7199013[/snapback]

 

Ganske langt nord øst. Mest nord egentlig. Hvis du går rett nord fra elven og ser litt til øst tror jeg du skal finne han. Greier ikke være mye mer nøyaktig, han er litt i ingenmansland.

 

Det er en paladin med han også, han har et Fire Chalice.

Lenke til kommentar
Noen som vet sånn omtrent hvor Yussuf befinner seg? Skulle være nord-øst for tempelutgravingen, men kan ikke helt klare å finne ham. Mulig jeg bare er blind i dag...  :)

7199013[/snapback]

 

Ganske langt nord øst. Mest nord egentlig. Hvis du går rett nord fra elven og ser litt til øst tror jeg du skal finne han. Greier ikke være mye mer nøyaktig, han er litt i ingenmansland.

 

Det er en paladin med han også, han har et Fire Chalice.

7199030[/snapback]

 

Da skal jeg finne ham, jeg har drevet på lenger sør jeg. Takker. :thumbup:

Lenke til kommentar

lure nesten på det samme som FuJJi, hadde questen med ein water mage i ørkenen, så skulle eg følge han til ein nomade camp, men under ein kamp stakk han av :S

noken som gidde å ta eit screenshot av karte og teikne inn kor campen er?

 

Edit: kor høg lvl var folk når dokke reiste til ørkenen?

Endret av Heize
Lenke til kommentar

Sliter med å få rep i Mora sul, har 70reps og tror jeg har gjort de fleste quests der som er mulig nå... trenger 5 rep til for å få snakke med gonzales (tror det var det han het), men jeg ga ikke moonsword til han og jeg drepte heller ikke yussuf.

 

heize:Reiste vel til ørkenen ved level 10-12 og igjen ved 20,30 og nå 40, går litt fram og tilbake i spillet :p

 

dravisher: Har funnet mange magic ore blanks i tilfeldige kister (vanligvis med level 2 lås på).

Endret av XercuZ
Lenke til kommentar
sliter med å finne king rhobar i vengard, sett i throne room, men der er han ikke :/. Noen som vet hvor jeg kan finne han? flere npcer som forteller meg å snakke med han.

7129078[/snapback]

Den ligger i samme rom som sjefen av Fire Mages befinner seg (i et tårn), på et bord ved vinduet.

7138068[/snapback]

Her mente jeg selvfølgelig teleport-stein, som ligger ved vinduet, og ikke kongen.

 

Litt dumt at jeg må sitere meg selv, men nå har to NPCer henvist meg til King Rhobar II, og nå har jeg brukt den steinen, men selvfølgelig kommer jeg til et rom uten kongen, akkurat som DirtyDog sier. Er det noe mer jeg må gjøre for å få se kongen eller er det bare bug i G3?

Lenke til kommentar
sliter med å finne king rhobar i vengard, sett i throne room, men der er han ikke :/. Noen som vet hvor jeg kan finne han? flere npcer som forteller meg å snakke med han.

7129078[/snapback]

Den ligger i samme rom som sjefen av Fire Mages befinner seg (i et tårn), på et bord ved vinduet.

7138068[/snapback]

Her mente jeg selvfølgelig teleport-stein, som ligger ved vinduet, og ikke kongen.

 

Litt dumt at jeg må sitere meg selv, men nå har to NPCer henvist meg til King Rhobar II, og nå har jeg brukt den steinen, men selvfølgelig kommer jeg til et rom uten kongen, akkurat som DirtyDog sier. Er det noe mer jeg må gjøre for å få se kongen eller er det bare bug i G3?

7203323[/snapback]

 

Teleportersteinen skal ta deg til tårnrommet hvor det befinner seg en mage. Du må gå ut døren og ned trappene, så bør du komme til tronrommet. Der skal det være fire-fem vakter, samt en mage i et hjørne. Kongen skal sitte på tronen sin, hvertfall gjør han det hos meg. Håper det hjelper litt. :)

Lenke til kommentar
Jeg vet hvor Throne Room er, og det er ditt steinen tar meg, ikke til han ene magen oppe i tårn hvor jeg hentet steinen. Så ser jeg alle vaktene og en (nameless) Fire Mage, bare at tronen er tom og ingen sitter på den!

7203517[/snapback]

 

Ok, jeg forstår. Da vet jeg desverre ikke. Har ikke opplevd dette. Håper du finner ut av det, eller at noen andre her på forumet kan hjelpe. Lykke til. :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...