Gå til innhold

TG'07 - Samletråd for generel info.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når kan man velge plasser? Alle bilettene er jo utsolgt? Eller?

Tips: Til dere som skal laste på TG: Lidl selger ekstern HDD 300GB til 890,- kr!

Skrevet
Når kan man velge plasser? Alle bilettene er jo utsolgt? Eller?

Tips: Til dere som skal laste på TG: Lidl selger ekstern HDD 300GB til 890,- kr!

7635023[/snapback]

kvaliteten på den/spec ?

kjøp noe bra så er det mindre sjangse for at den krasjer

Skrevet
Hvorfor kjøpe 300gig ekstern HD på Lidl når du får en 320gb intern Hitachi for 734,-

7636222[/snapback]

pluss frakt oppå den prisen igjen, jeg har en maxtor allerede, dama har den fra lidl, bråker litt synes jeg i forhold til min maxtor 200gb - ellers helt grei.

Skrevet
Hvorfor kjøpe 300gig ekstern HD på Lidl når du får en 320gb intern Hitachi for 734,-

7636222[/snapback]

pluss frakt oppå den prisen igjen, jeg har en maxtor allerede, dama har den fra lidl, bråker litt synes jeg i forhold til min maxtor 200gb - ellers helt grei.

7637355[/snapback]

På en annen side så tror jeg hardiskstøy er det du bør bekymre deg minst om på TG :p

Skrevet

7636222[/snapback]

7637355[/snapback]

På en annen side så tror jeg hardiskstøy er det du bør bekymre deg minst om på TG :p

7637379[/snapback]

Heller harddisk støy enn "i et rosa (jag kjennar) helikopter (en bot hon heter) skal jeg fly (anna, anna heter ho)" :p

Lov å drømme da men men ^^,

Skrevet

Heller harddisk støy enn "i et rosa (jag kjennar) helikopter (en bot hon heter) skal jeg fly (anna, anna heter ho)" :p

Lov å drømme da men men ^^,

7637510[/snapback]

Tror du skal ha en rimelig heftig bråkete harddisk hvis du skal overdøve det der... :ermm:

Skrevet

Gleder meg til TG gitt.

Det som er synd er at de eneste menneskene jeg gleder meg til å treffe, er gutter. Men men, homoerotisk dansing på hotellrommet mitt har ikke skremt meg før.

Gjest Slettet-p4PIYwb6
Skrevet
er det damer på tg i det hele tatt?

7640576[/snapback]

Var ca. 500-600 i fjor.

Skrevet

7640576[/snapback]

Var ca. 500-600 i fjor.

7640671[/snapback]

er d snakk om virkelige berter som bare er der, eller en det snakk om serriøse data nerder som man skjeldent finner av jenter?

Skrevet

7640576[/snapback]

Var ca. 500-600 i fjor.

7640671[/snapback]

Helt sikker? Jeg vil anslå mer rundt 200-300 max. Hvertfall etter det jeg så! :)

Gjest Slettet-p4PIYwb6
Skrevet

Var vel litt over 10%.

Mange av de var ikke så verst, men så satt de på msn med webcam bare :S

Skrevet

da var game compoene klare :

* CounterStrike 1.6

* CounterStrike Source

* Warcraft 3 : The Frozen Throne

* Quake 4

* Trackmania Nations : ESWC Edition

* Battlefield 2