Gå til innhold

TG'07 - Samletråd for generel info.

Anbefalte innlegg

Skrevet
Kan noen bekrefte/helst avkrefte at TG er avlyst på grunn av at mange sponsorer og ildsjeler bak har trukket seg? Har også hørt at politiet har vært innblandet.

8285994[/snapback]

haha, gjett datoen a..

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hvor lang tid tar det å gå fra togstasjonen og til vikingskipet?

8286010[/snapback]

10 min.

Men ikke med fullt pc-utstyr.

Taxi-sentralen ligger 3 meter unna togstasjonen.

Sikkert flere på samme toget som skal på tg, så gå sammen og ta taxi!

Skrevet

Det står at man får 1 Ampere strøm.. jeg har ikke allverdens peiling på slikt, men jeg regner med at det holder til en bordvifte i tillegg til pc/skjerm? Den har det med å bli litt varm. :p

Skrevet
Kan noen bekrefte/helst avkrefte at TG er avlyst på grunn av at mange sponsorer og ildsjeler bak har trukket seg? Har også hørt at politiet har vært innblandet.

8285994[/snapback]

Serjøst ? (A)

Skrevet (endret)
Det står at man får 1 Ampere strøm.. jeg har ikke allverdens peiling på slikt, men jeg regner med at det holder til en bordvifte i tillegg til pc/skjerm? Den har det med å bli litt varm. :p

8286904[/snapback]

:( Shit!

Det holder jo ikke engang til PCen engang! Og med tanke på skjerm, så blir det da oversteget kraftig. :dontgetit:

(240V x 1A = MAX 240W)

LCD skjerm tar ca 60W (to stk = 120W), PC tar vel ca 350-400W på full load (med vifter osv..) :cry:

Endret av andrull
Skrevet

8286904[/snapback]

:( Shit!

Det holder jo ikke engang til PCen engang! Og med tanke på skjerm, så blir det da oversteget kraftig. :dontgetit:

(240V x 1A = MAX 240W)

LCD skjerm tar ca 60W (to stk = 120W), PC tar vel ca 350-400W på full load (med vifter osv..) :cry:

8287126[/snapback]

Kanskje TG i år bare er laget for low-end bærbare? :p

Tror uansett ikke at det kan vært noe problem. Men det er jo fint å vite hvor mye strøm vi får bruke, noen her med peiling på strøm?

Skrevet (endret)

For å si det slik.. ikke ta med støvsuger, denne tar 1600watt

Ja, og hvor mye er det?

8287237[/snapback]

230watt @ 230volt

8287252[/snapback]

Har du tatt med om det er resitiv, induktiv eller kapasitiv belastning i utregningen?

Endret av goggen90
Skrevet

Man har alltid kun fått én amper. Og ja, det er nok til maskinen. Ikke tro at maskinen trekker 500w kun fordi du har en 500w PSU.

Skrevet (endret)

Anlegget begynner å ta form nå!! :):devil:

DSCN115021.jpg

Driver bare å leter etter en effektforsterker til 1000w subben nå..

Endret av _Scotty_
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...