Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Få kontakt med ukjent jente


Anbefalte innlegg

Hei!

 

På skolen min er det veldig mange fine jenter, og spesielt en jeg har fått litt øyekontakt med.

Problemet er at jeg tørr ikke ta kontakt, tørr ikke gå bort som en raring å bare si hei.

En vennine av meg kjenner til jenta, ihvertfall litt. Kunne det vært en ide å forhørt seg med henne om hun har type eller noe sånt, slik at jeg vet hvordan jeg ligger an ihvertfall ? Hehe.

Og hvis hun er singel, hvordan skal jeg gå frem derifra? Hun bor ca 50min unna meg, dvs jeg møter henne aldri på fester eller noe sånt.

 

Jeg tørr nesten aldri å se på jenter når jeg nesten vet dem ser på meg heller, og vær gang jeg ser på noen og dem plutselig snur blikket sitt til meg, snur jeg meg. Dette er store tegn på sjenerthet, noen som vet hvordan jeg skal få bedre kontroll på dette?

 

 

På forhånd takk

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
si det rett ut. gå bort å si at du har lagt merke til henne og synes at hun er veldig vakker. så spør du om hun vil finne på noe en dag. bli bedre kjent over en kopp kaffe ute en eller annen fin plass. (du spanderer selvfølgelig)

7056094[/snapback]

Er vel lurt å bli kjent med henne først (?)

Lenke til kommentar
si det rett ut. gå bort å si at du har lagt merke til henne og synes at hun er veldig vakker. så spør du om hun vil finne på noe en dag. bli bedre kjent over en kopp kaffe ute en eller annen fin plass. (du spanderer selvfølgelig)

7056094[/snapback]

Er vel lurt å bli kjent med henne først (?)

7056114[/snapback]

 

hvordan skal en bli kjent når en står 20 meter borte og fniser?

skal han bli kjent så må han jo ta kontakt

Lenke til kommentar
Jeg tørr nesten aldri å se på jenter når jeg nesten vet dem ser på meg heller, og vær gang jeg ser på noen og dem plutselig snur blikket sitt til meg, snur jeg meg. Dette er store tegn på sjenerthet, noen som vet hvordan jeg skal få bedre kontroll på dette?

7055559[/snapback]

ØVE/TRENE.

 

Dette er den eneste måten, og det er superlurt. Litt bedre selvtillit gjør at hun faktisk tenner på deg også. Hvis du er dritnervøs og lusker rundt og snakker litt med henne en gang i blandt blir du etter hvert en venn, og du kommer aldri i buksene hennes.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...