Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Få kontakt med ukjent jente


Anbefalte innlegg

finn frem en lapp. skriv ned dette:

 

interresert og singel? ta kontakt viss det er tilfellet (legg selvfølgelig med nr ditt)

 

så går du bort til henne, gir henne lappen og sier hun mistet den...  :thumbup:

7055595[/snapback]

Synes heller han kan skrive:

 

"Skal vi være sammen?"

 

:p

 

Seriøst, forslaget til Veronica støttes (så klart) :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
finn frem en lapp. skriv ned dette:

 

interresert og singel? ta kontakt viss det er tilfellet (legg selvfølgelig med nr ditt)

 

så går du bort til henne, gir henne lappen og sier hun mistet den...  :thumbup:

7055595[/snapback]

Synes heller han kan skrive:

 

"Skal vi være sammen?"

 

:p

 

Seriøst, forslaget til Veronica støttes (så klart) :)

7057418[/snapback]

 

hehe. eller få en venn til å gå bort "duuu.. han der liker deg. thihihi" *løpe vekk* :love:

Lenke til kommentar
hehe. eller få en venn til å gå bort "duuu.. han der liker deg. thihihi" *løpe vekk*  :love:

7057466[/snapback]

Og så neste friminutt så kan han si: Vil du være sammen med xxx?

 

Hvis hun sier nei, så kan han bare si; "Tulla!"

 

:!:

7057484[/snapback]

 

:!: aaah... de var tider det :love:

 

husker selv ei jente kom bort til meg "hu der liker deg". dette var på barneskolen en gang (seff), og jeg husker jeg sa "nei æsj!". ikke det at hun ikke var pen, for det var hun og forsatt er. men at ei jente likte meg! nei fysj da. visste ikke bedre da :tease::love:

 

 

 

"æsj!! jentelus" :ermm:

Lenke til kommentar
Haha, de fleste har nok vært gjennom en slik en :)

 

Fikk lapp, som en vennine av en vennine kom å ga meg. "Hei, skal vi bli sammen ? Koz Ida"

7057529[/snapback]

 

aaah! så søtt :love:

jeg savner de tidene. ingen bekymringer. alt var så lettere da

7057579[/snapback]

Du har bare glemt alt det negative! ;)

Lenke til kommentar

Så bra :D

 

 

Har vært i praha en uke nå, og shit, for en anderledes kultur der nede. Folk kikker deg så sinnsykt mye mer inn i øynene, og du å mange varme blikk jeg fikk der nede...

 

Var til og med ei som kikket meg i øynene regelmessig i rundt en halvtime under en konsert på torget, og etterpå kom hun bort og tok kontakt og var veldig hyggelig og greier... Så normenn, vi har mye å lære! Tør å se inn i øynene på en person! Lær dere til ikke å snu de vekk med en gang personen ser på deg tilbake.... Og ja, jeg har store problemer med dette selv også... er liksom bare en innebygd refleks.

Lenke til kommentar
Så bra :D

 

 

Har vært i praha en uke nå, og shit, for en anderledes kultur der nede. Folk kikker deg så sinnsykt mye mer inn i øynene, og du å mange varme blikk jeg fikk der nede...

 

Var til og med ei som kikket meg i øynene regelmessig i rundt en halvtime under en konsert på torget, og etterpå kom hun bort og tok kontakt og var veldig hyggelig og greier... Så normenn, vi har mye å lære! Tør å se inn i øynene på en person! Lær dere til ikke å snu de vekk med en gang personen ser på deg tilbake.... Og ja, jeg har store problemer med dette selv også... er liksom bare en innebygd refleks.

7075425[/snapback]

 

Enig, men er mer storedeler av vestlige Europa: UK,Skandinavia osv..

Lenke til kommentar
Så bra :D

 

 

Har vært i praha en uke nå, og shit, for en anderledes kultur der nede. Folk kikker deg så sinnsykt mye mer inn i øynene, og du å mange varme blikk jeg fikk der nede...

 

Var til og med ei som kikket meg i øynene regelmessig i rundt en halvtime under en konsert på torget, og etterpå kom hun bort og tok kontakt og var veldig hyggelig og greier... Så normenn, vi har mye å lære! Tør å se inn i øynene på en person! Lær dere til ikke å snu de vekk med en gang personen ser på deg tilbake.... Og ja, jeg har store problemer med dette selv også... er liksom bare en innebygd refleks.

7075425[/snapback]

Merka også det da jeg var i utlandet, her i Norge må gutta gjøre alt selv :hrm:

Lenke til kommentar
Har kommet til MSN stadiet nå..

Nå har vi preka og preka i flere dager..

.....

7075131[/snapback]

 

Ta mot til deg og prat med hu i RL for å låne et sånt uttrykk, MSN er en fin måte å bli kjent på, men min erfaring er at jenter på sikt liker gutter som man kan prate til "manuelt" også...:)

Lenke til kommentar
Hva skal man gjøre etter man har blitt sammen med noen? Er _meget_ noob akkurat her :D

7118113[/snapback]

Hmm, hvorfor blir du egentlig sammen med ei jente? Så fort du vet hvorfor du har lyst skjønner du også hva man gjør etter at man har "blitt sammen". Noen gjør det for sex, andre for følelser og romantikk, de fleste foretrekker en blanding.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...