Gå til innhold

HDR av kjøkkenet til mamma og pappa


Blausen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bildet var flott, fint utsnitt - fordreingingen ved vid brennvidde gir sin effekt!!

Personlig synes jeg kanskje det blir en anelse gult- kanskje du kan titte litt på hvitbalansen.

Det kan jo selvsagt hende du ønsker å få inn "kos"-stemningen, i såfall er gulstikket helt ok.

 

Fin eksponering hele veien, med unntak av flisene ved benkeplaten, ikke så rart da disse

sikkert er forferdelig reflektive. Kanskje du kunne trukket frem en av de lavere eksponeringene akkurat her.

 

Kjøkkenet i seg selv synes jeg derimot er utrolig harry ;) min sære personlige designersmak.

Endret av Svein Gunnar Kjøde
Lenke til kommentar

Gidder ikke repetere alt de andre har sagt, for det er et fint bilde!

 

Men, for å se det negative i det, så gir lysene langs benken en slaks "buu" effekt / stemning.

 

Alle andre lys var tøffe, og bildet var utrolig, men det var en av de tingene som hindret det å få toppkarakter, fra meg ihvertfall.

Lenke til kommentar

Jeg syns det var ett sinnsykt bra HDR bilde, men kanskje en anelse for gult. Syns ikke det gjør noe, men kunne sikkert vært annerledes.

 

Og til dere som tror at det kjøkkenet må ha vært så sjukt dyrt så er det noe av det dummeste jeg har hørt. Jeg er enig at det kjøkkenet så veldig fint ut, men det må ikke ha kosta mangfoldige hundretusener.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...