Gå til innhold

Bør kinodørene stenge når filmen starter?


Dotten

Bør kinodørene stenge når filmen starter?  

497 stemmer

  1. 1. Bør kinodørene stenge når filmen starter?

    • Ja, steng dørene.
      319
    • Nei, la folk som er for sene komme inn.
      178


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg hater alltid de 15 første minuttene på kino. Snopspising og nevnte personer som kommer for sent irriterer meg grønt. Jeg spiser litt snacks selv, men jeg begrenser dette til den ene brusflaska og stratosen. I tillegg gafler jeg det ikke i meg under åpningscenen som for meg er veldig viktig. Popcorn og slikt er akseptert, men poser med potetgull o.l knatrepapir skulle vært bannlyst.

Lenke til kommentar
Jeg skulle likt å vite hvilken kino du går på.

Jeg skulle likt å vite hvilken kino du går på, jeg har ihvertfall aldri følt meg forstyrret på kino i Bergen. :)

7966347[/snapback]

 

Det er såvidt meg bekjent kun to kinoer i Bergen, hundre meter fra hverandre ;)

 

Lol dere høres ut som en gjeng med gamle grinebitere uten noe annet å irritere dere for :no:

7967743[/snapback]

 

Skal si dette var konstruktivt....

Lenke til kommentar
Enten så har dere for lite å irritere dere over, eller så går jeg p åen kino som av en eller annen grunn gjør at jeg ikke har problemet med at folk kommer inn og setter seg etter at filem har startet (evt. at jeg ikke merker der)

 

(går som oftest på SF brygga kino i tønsberg :p )

7974442[/snapback]

 

Eller så kan det jo hende at du kommer sist og alle andre irriterer seg over deg? :ph34r:

Lenke til kommentar
Enten så har dere for lite å irritere dere over, eller så går jeg p åen kino som av en eller annen grunn gjør at jeg ikke har problemet med at folk kommer inn og setter seg etter at filem har startet (evt. at jeg ikke merker der)

 

(går som oftest på SF brygga kino i tønsberg :p )

7974442[/snapback]

 

Eller så kan det jo hende at du kommer sist og alle andre irriterer seg over deg? :ph34r:

7975940[/snapback]

Den var dyp.

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

Etter kveldens kinobesøk har jeg følgende meninger å ytre:

  • Do-besøk er uaktuelt.
  • Har du ikke rukket inn til filmen begynner? Synd, trist, leit.
  • Poser som knitrer burde straffes med henging og videre sanksjoner.
  • Folk som prater (høylytt) bør også henges. Selvom det kun er korte meldinger ble uttrykket "innestemme" oppfunnet av en grunn.
  • Vektere (!) som er innom filmen burde skru av walkie-talkie'n sin. "Kan dere komme til frontdøra? Det er mye folk her." på en skrikende walkietalkie midt under filmen er ikke direkte attraktivt.

...men filmen var bra da :)

Lenke til kommentar
Dette er en av grunnen til at jeg ytterst sjelden går på kino. Andre grunner er at folk flirer og snakker i utide, folk som smatter og knitrer med alaskens snop. Og alle fjortisene som hyler i skumle filmer, og de som loler i komedier.

 

Nå får jeg vel pepper. :p

7014753[/snapback]

 

Jeg mener det er greit å le når det vises komedie, hva er ellers vitsen med en komedie?

Lenke til kommentar

Man kan vel ikke forvente at det skal være musestille når man ser Borat?

 

 

Men noe annet som har irritert meg på kino, er unger som er med på for "vanskelige" filmer.

Ble sittende ved siden av en liten unge under en LOTR-film, og POTC: At World's End. For det første rekker de ikke å lese underteksten, og spør gjennom hele filmen mor/far om hva som blir sagt. "Hvorfor ler alle?"

Og selvsagt har de ikke sett de første filmene, da de ikke slapp inn. Så da må de første filmene oppsummeres under filmen.

Endret av glennandre
Lenke til kommentar
  • 9 måneder senere...

Enig med Skurupu. Har aldri vært noe problem for min del. Hender noen prøver seg på å snakke under filmen, men da får de alltid sure blikk og oftest kommentarer på at nå må de holde kjeft, enten fra kinoens ansatte, eller andre folk i salen. Latter syns jeg er greit, spesielt under komedier. Enkelte ganger under "Kill Buljo" hørte jeg ikke hva som ble sagt i filmen, fordi folk lo fra det som skjedde rett før. Inkludert meg. :p Den eneste latteren som irriterer er når noen ler, og det ikke har noe med filmen å gjøre, men fordi to eller personer snakker med hverandre og sier noe morsomt.

Endret av Knewt
Lenke til kommentar

Å komme for sent til en film er en uting. Når man vet at filmen starter til et gitt tidspunkt, får man faktisk skylde seg selv når man ikke greier å overholde tiden. Det holder ikke "sykkelen punkterte", når du gjør så en hele benkerad på reise seg. Enkelte eier ikke folkeskikk, og forstår ikke at filminteresserte drar på kino for å se film, ikke for å prate med venner.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...