Gå til innhold

Bør kinodørene stenge når filmen starter?


Dotten

Bør kinodørene stenge når filmen starter?  

497 stemmer

  1. 1. Bør kinodørene stenge når filmen starter?

    • Ja, steng dørene.
      319
    • Nei, la folk som er for sene komme inn.
      178


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-t9DveYkZ

Man bør da folk som er forsinket ha mulighet til å komme seg inn, men de bør da være diskrèt, og ikke komme dansende inn døra mens man prater høylytt i mobil og åpner tre poser med potetgull.

 

Har aldri opplevd det som noe spesiellt stort problem at folk kommer for sent, nå er jo reklamene på kino såpass lange at de aller fleste rekker selve filmen selv om de er godt forsinket.

Lenke til kommentar

som sagt syntes jeg ikke forseintkomming er så ille, hvis de greier å oppføre seg. Kommer jeg for sent, o ser at plassene er i midten, og det sitter en skokk mellom setene våre og der vi er, finner vi heller noen ledige plasser ved kantem, hvis det er mulig.

 

Men det mest plagsomme er folk som ikke greier å holde kjeft under filmen. Enten får de se på filmen, eller så får de gå ut og bable.

Kjefta på et par fjortisser i vinter, de babla og babla. jeg sa ifra til de og ba de holde kjeft. Da kom faren deres og ba meg holde kjeft, og at de hadde betalt for å se filmen...

Det er slike folk som ødelegger filmopplevelsen.!

 

EDIT: og på teater er det ikke pause midt i? slik at folk kan gå på do, og slikt?

Jeg er veldig sjeldent på teater, kan bare huske en gang :p

 

Men på Kino så må det være enda mere plagsomt med en slik pause, da folk kommer til å komme for seint to ganger på rad...

Endret av tu30r6
Lenke til kommentar
Kjefta på et par fjortisser i vinter, de babla og babla. jeg sa ifra til de og ba de holde kjeft.

7016890[/snapback]

Hater sånne, bra gjort

 

Da kom faren deres og ba meg holde kjeft, og at de hadde betalt for å se filmen...

7016890[/snapback]

Det er absolutt bad, hva forventer fyren egentlig? Han burde jo nesten hatt bank.

Lenke til kommentar

hadde såå lyst til å bare slenge en knyttneve i tryne på'n....

men de ga seg etter at jeg sa ifra.

 

Men er filmen kjej, da har folk ett for å begynne å prate, emn da kan de da for svarte enten holde kjeft, gå ut av kinosalen, eller sovne. Har prøvd ut alle selv, og det funker :p du er stille, med mindre du snorker :wee:

Lenke til kommentar

Steng døren, men det er ikke det som plager meg mest, det er idiotene som skal prate, bruke mobilen, de som kjøper det som bråker mest, dritt unger som har med seg laserpenn på kino skulle ha hvert skutt...

 

 

Gleden med å gå på kino er snart borte for min del og det blir verre og verre for hvert år som går :mad:

 

Skulle ha staret egen kino, med en del strikse regler...

 

Aldersgrense: 25 år uannsett film...

Mobil: Forbudt...

Snakking under film: En gang = Advarsel, to ganger = Ryke på hue og ræva ut...

Laserpenn: På grensen til avlivning...

Poser som lager lyd: Ikke faen...

Tekst: Kun på filmer hvor de ikke snakker engelsk, de er stort sett 95% av tiden i veien...

Dubbing av tegnefilm: Ikke faen, Harald Mæle har ødelagt alt for mange tegnefilmer i dette landet...

Lenke til kommentar
Steng døren, men det er ikke det som plager meg mest, det er idiotene som skal prate, bruke mobilen, de som kjøper det som bråker mest, dritt unger som har med seg laserpenn på kino skulle ha hvert skutt...

 

 

Gleden med å gå på kino er snart borte for min del og det blir verre og verre for hvert år som går :mad:

 

Skulle ha staret egen kino, med en del strikse regler...

 

Aldersgrense: 25 år uannsett film...

Mobil: Forbudt...

Snakking under film: En gang = Advarsel, to ganger = Ryke på hue og ræva ut...

Laserpenn: På grensen til avlivning...

Poser som lager lyd: Ikke faen...

Tekst: Kun på filmer hvor de ikke snakker engelsk, de er stort sett 95% av tiden i veien...

Dubbing av tegnefilm: Ikke faen, Harald Mæle har ødelagt alt for mange tegnefilmer i dette landet...

7017075[/snapback]

enig, bortsett fra aldersgrensa :p

 

Tekstinga er jeg enig i. den ødelegger i mange tilfeller mye. lden er høy, og nesten alle i norge kan engelsk på et såppas nivå (burde ivvertfall) at de skjønner hva folk sier.

 

Og dubbinga på tegnefilmer... blir ikke de vist med norsk tale og med orginal tale? mener å huske det :hmm:

Lenke til kommentar

Hva hvis noen må på do?? Neida, det var en kødd.. :p

 

For min del er det ikke noe problem at folk er treige med å finne plassene. Men bør selvfølgeli ikke prate høyt o.l.

 

Personlig er jeg ikke mye på kino, men når jeg først er det så følger jeg med såpass på filmen at hvis folk går rundt meg reagerer jeg nesten ikke.. Jeg småprater også litt med de jeg går sammen med, men snakker selvfølgelig lavt, og ikke hele tiden..

 

Når det gjelder knitreposer åpner jeg det som regel på utsiden, FØR jeg går inn. Og det er ofte jeg tar med det. Må ha noe å knaske på.. :p

 

Som nevnt tidligere; laserpeker er BAD!! :angry:

Lenke til kommentar
enig, bortsett fra aldersgrensa :p

7017115[/snapback]

 

Selv om man er 18 så betyr det ikke at man er voksen, jeg har hvert borti nok pubertale drittunger på 18-20 år som er mye verre en alt annet man finner på kino...

7017260[/snapback]

man kan bråke like mye når man er 25 som når man er 18. kommer helt ann på personen det.

Og det er fryktelig mange 18. åringer som greier å oppføre seg også.

 

Så slutt å sett oss i bås!

Lenke til kommentar
enig, bortsett fra aldersgrensa :p

7017115[/snapback]

 

Selv om man er 18 så betyr det ikke at man er voksen, jeg har hvert borti nok pubertale drittunger på 18-20 år som er mye verre en alt annet man finner på kino...

7017260[/snapback]

man kan bråke like mye når man er 25 som når man er 18. kommer helt ann på personen det.

Og det er fryktelig mange 18. åringer som greier å oppføre seg også.

 

Så slutt å sett oss i bås!

7017652[/snapback]

 

Han setter jo ingen i bås. Han sier bare at han har vært borti mange av dem.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...