Fredtrix Skrevet 6. oktober 2006 Skrevet 6. oktober 2006 Noen som har noe tro på dette ny operativsystemet som google skal komme med?
Lakus Skrevet 6. oktober 2006 Skrevet 6. oktober 2006 Ja, for folk som er lei av folk som ikke bruker søkefunksjonen rundt omkring og vil klage på hvorfor i all verden denne personen ikke bruker GooOS men tviler påat de fleste kommer til og bruke denne Støtte i spill, programmer og alt mulig?
Lakus Skrevet 6. oktober 2006 Skrevet 6. oktober 2006 Mens Microsoft forbereder lansering av Windows Vista, etterfølgeren til Windows XP, med minimumskrav til maskinvare som 64bit dual core prosessor, 2GB minne og skjermkort med minimum 512MB minne så hevder Pike at deres GooOS skal kjøre alle applikasjoner like raskt som Windows Vista til bare en tredel av maskinvarekravene. Ikke nok med det. Han garanterer at alle Windows-baserte applikasjoner samt alle spill på PC-plattformen skal kunne kjøre problemfritt og uten ytelsestap på GooOS. Det gjenstår å se. Vi i redaksjonen på ITpro kan love en grundig test av operativsystemet så snart vi får kloa i det og komme tilbake med flere detaljer når det foreligger. Hmmm... kanskje det skal testes ut her i huset også? Hvis dette er sant er det jo faktisk brukbart!
MiteS Skrevet 6. oktober 2006 Skrevet 6. oktober 2006 Red. kommentar: Dette er dessverre kun en aprilsnarr fra ITpro sin side. Vi får vente og se hva Google kommer med i fremtiden. Det er jo lov å håpe. ;-) ...
Rebel-Rider Skrevet 6. oktober 2006 Skrevet 6. oktober 2006 Ikke *litt* seint på året for en April snarr?
Ernie Skrevet 11. oktober 2006 Skrevet 11. oktober 2006 (endret) Tror nok det er en smule seint med slikt nå ja. Dog finnes faktisk et prosjekt som lager et binærkompatible OS (ReactOS). Kan bli spennende å se om det faktisk fungerer når de får litt fart på utviklingen igjen. Endret 11. oktober 2006 av Ernie
Lars-H Skrevet 19. oktober 2006 Skrevet 19. oktober 2006 Google OS hadde jo kunnet vært et bra alternativ da.. Alle tjenestene deres er jo bra i forhold til konkurrenter..
dostojevski Skrevet 19. oktober 2006 Skrevet 19. oktober 2006 Og til de som ikke fikk det med seg: Sjekk publiseringsdatoen for den nyhetssaken... Når det er sagt må jeg føye til at dette er noe av det skumleste jeg har hørt på lenge. Bare tanken på hvor effektiv datamining Google kunne bedrive med kontroll over OSet mitt gir meg frysninger.... *Storebror ser deg j##lig godt*
iChristian Skrevet 19. oktober 2006 Skrevet 19. oktober 2006 Og til de som ikke fikk det med seg: Sjekk publiseringsdatoen for den nyhetssaken... Når det er sagt må jeg føye til at dette er noe av det skumleste jeg har hørt på lenge. Bare tanken på hvor effektiv datamining Google kunne bedrive med kontroll over OSet mitt gir meg frysninger.... *Storebror ser deg j##lig godt* 7102576[/snapback] Da er det bare å få innstallert det nye Battlefield som også overvåker deg så du ikke kan klare å gjøre noe som helst uten at det blir dokumenter.
jovaa Skrevet 20. oktober 2006 Skrevet 20. oktober 2006 Feil. BF2142 bruker kun regional info om deg til å vise reklamen ingame. Ingneting av surfevaner, cookies etc vil bli brukt. Ifølge en statement jeg leste i går that is...
X-Fiesta Skrevet 21. oktober 2006 Skrevet 21. oktober 2006 (endret) Og til de som ikke fikk det med seg: Sjekk publiseringsdatoen for den nyhetssaken... Når det er sagt må jeg føye til at dette er noe av det skumleste jeg har hørt på lenge. Bare tanken på hvor effektiv datamining Google kunne bedrive med kontroll over OSet mitt gir meg frysninger.... *Storebror ser deg j##lig godt* 7102576[/snapback] Og til de som ikke har fått det med seg: Alt som publiseres på 1 april, er ikke spøk... Googel it, og du finner treff som er flere år gamle! Endret 21. oktober 2006 av X-Fiesta
djgudleif Skrevet 22. oktober 2006 Skrevet 22. oktober 2006 Hva med DirectX? Det kan umulig GooOS ha.
sedsberg Skrevet 22. oktober 2006 Skrevet 22. oktober 2006 (endret) Hva med DirectX? Det kan umulig GooOS ha. 7129162[/snapback] Det har du helt rett i. GooOS? Goo betyr seigt/slimete/klebrig. Noe som kunne beskrevet Windows ganske bra. Endret 22. oktober 2006 av sedsberg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå