Gå til innhold

HW-LAN 2006 i gang

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Ser opplagt morsomt ut det der. Desverre fikk ikke jeg heller dratt. Men til neste år skal jeg soleklart dra!

7002572[/snapback]

Er helt enig med deg der Orresnei! Neste år drar wii! ;)

Skrevet
Gleder meg til å komme nå!

Med film...

7002731[/snapback]

<3

Var redd du ikke kom.

Men du kommer med film ja. Blir den vist på storskjerm?

Skrevet

@Kenneth: Når kommer du med filmen, spurte deg tidligere i dag, men du er der på fredag uantsett eller? *håpe*

Men det der så så sykt artig ut! Jeg skulle bestilt billett jeg, om det så hadde vært uten PC, men kommer hvertfall 95% en tur innom på fredag, gleder meg til å hilse på folket da =)

Skrevet

Preben: Faktisk avhenger det litt av SkyMarshall. Så snart han gir meg det jeg vil ha blir ting 100% ferdig og jeg kan reise. Høyst sannsynlig fredag ja.

Så hvis alle starter en "mase på SkyMarshall kampanje" så har jeg ingenting i mot det :p

Skrevet

Jeg syns NRK kunne lagt ut filmen på nett-tv, de fronter jo tross alt hw-lan ved å dekke det med sendinger på nrk2 og nett-tv, så da kunne de vel lagt ut hw-filmen og ;)

Er forøvrig streaming på NRK herfra: http://www.nrk.no/lan2006/ på hvordan det ser ut i hallen nå.

Skrevet

Det er lyd der. Crew spilte musikk i sted, men stoppet. Lite med liv, virker som om nerdene... tja... rett og slett nerder...

Skrevet

"problemet" med NRK sin feed er at de viser fra den delen av hallen med minst folk virker det som, men de som ønsker mer aktivitet kan slå på NRK2 nå :)

Skrevet

Ser ut som dere har spikra sammen et solid LAN. Bra jobba. Får mer og mer lyst til å dra på HW-LAN, selv om jeg var på ByLAN i helga. Får vel utsette det hele et par år, hvis dette blir tradisjon. :)

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...