Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hva snakker dere om under akten?


Gjest mafister

Anbefalte innlegg

Er det noen som tar privattimer i trøndersk? Skulle gjerne hatt et lynkurs.

 

sitat Chris_LoX:

 

"Æ e' så kåt at æ holde på å spæng i buksann! Kom hit skal æ banke loffen i dæ!"

 

sitat slutt.

 

Jeg ler meg skakk i hjel.

 

Det er vel helt naturlig å snakke om været, skole og om uteliggere, men denne linjen må jeg teste ut neste gang. Hun kan glede seg.

 

*evil grin*

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Gir for det meste hverandre komplimenter, kommenterer gjerne matlagingen til den andre og masse sånn, gjerne litt sånn at vi sporer fullstendig av og begynner en heftig diskusjon om foreldrene våre og begynner å tegne grafer over politiske ideologier, for så å komme på hva vi holdt på med.

Neh. Jeg vet ikke jeg, vi snakker egentlig ikke så mye, retter på den andre om vi gjør noe ubehagelig/feil, og stønner. xD

Endret av Eplefe
Lenke til kommentar
"Faen som sengen knirker"

er en klassiker på kjærestens kristne internatskole, der han bor vegg i vegg med den mest konservative kristne på hele plassen.

Lurer på om han leser dette, forresten. :p

7034967[/snapback]

 

Samma greia her, er ikke kult å rom vegg i vegg med mora si da :p

Faens møkkaseng :roll:

Lenke til kommentar
"Faen som sengen knirker"

er en klassiker på kjærestens kristne internatskole, der han bor vegg i vegg med den mest konservative kristne på hele plassen.

Lurer på om han leser dette, forresten. :p

7034967[/snapback]

 

Samma greia her, er ikke kult å rom vegg i vegg med mora si da :p

Faens møkkaseng :roll:

7037069[/snapback]

 

Kjip akkkurat den der. Ikke at vi bryr oss, det er bare elever. Så lenge ikke tilsynslæreren vandrer inn på oss mens vi er i gang så driter jeg i det. (Er bare synd at han bryr seg, for jeg respekterer han om han ikke vil pga. plassen vi er på.)

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...