Gå til innhold

Å være priest, er det noen sak?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Altså.. shadow har ingen spessielt brae talents i starten... men fra level 40 + så har du masse på en gang! å da blir priesten imba! ( min mening : priest er beste pvp classn! )

start holy, og heal ofte i instances spar gull å ikke kjøp gear på ah.

Da eier du ! OwNdZor :love:

Lenke til kommentar

Enig at shadow kan være bra, men holy er best fra lvl 1 - 30-40

først når man får shadowform så eier man Alt! har ganske masse erfaring med priest.

(shadowform får man i lvl 40! )

du får en god del kraftigere healing når du speccer holy, og det er bra i instances.

shadow har ikke så bra healing, men i level 40 så har du shadowform ( 15% mere shadowdamage )

+ at du har fått vampiric embrance ( sikkert skrivefeil men.. )

da healer du samtidig som at du dps! men gå for holy først! tiptip :love:

---------------------------------------------------------------------------------------

anbefales, selv om holy høres kjedelig ut så er det nok det beste valget.

Endret av ub1soft
Lenke til kommentar
Enig at shadow kan være bra, men holy er best fra lvl 1 - 30-40

først når man får shadowform så eier man Alt! har ganske masse erfaring med priest.

(shadowform får man i lvl 40! )

du får en god del kraftigere healing når du speccer holy, og det er bra i instances.

shadow har ikke så bra healing, men i level 40 så har du shadowform (  15% mere shadowdamage )

+ at du har fått vampiric embrance ( sikkert skrivefeil men.. )

da healer du samtidig som at du dps! men gå for holy først! tiptip  :love:

---------------------------------------------------------------------------------------

anbefales, selv om holy høres kjedelig ut så er det nok det beste valget.

6988809[/snapback]

 

Shadow har bedre damage og Shadow har bedre regen (spirit tap med en del spirit er ganske kjekt). Er ingen grunn til og ta Holy fra level 0-40, med mindre du vil bruke lengere tid en nødvendig. Selvfølgelig kan du kjøpe vann fra vendor, men det kan du som Shadow og. Så med spirit tap vil det også gå fortere. Så lenge du kan kaste heal og shield overlever du nok WC, RFK o.s.v uten holy specc. Det er ganske lette instancer, og har du itillegg gått for spirit på gearet skal du nok ha regen nok til ikke gå oom før bossen er død.

Lenke til kommentar

Shadow all the way! Det var iallefall mye mye bedre enn holy før Priest talents ble omgjort, usikker på hvordan det er nå). som holy priest drepte du treeeigt og jeg følte ofte jeg var avhengig av å finne iallefall en annen å groupe med. Som Shadow eiger jeg alt alene (er lvl 29 på denne presten)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...