Gå til innhold

Noen bra bilspill? tenker på gatebiler.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Du har jo alltids Juiced... Men det er jo litt simulatorsk da, men... Gatebilene er jo definitivt tilstedet!

6985897[/snapback]

Arkadebilspill eller aka juicedstyle?

Skrevet
Du har jo alltids Juiced... Men det er jo litt simulatorsk da, men... Gatebilene er jo definitivt tilstedet!

6985897[/snapback]

Arkadebilspill eller aka juicedstyle?

6986191[/snapback]

Tenker mest på spill som Need for speed, at du trimmer og styler biler etterhvert som man vinner kappløp.

Skrevet

Jeg tenker først og fremst på data. Jeg skal laste ned en demo av Street legal Racing. Noen flere spill å anbefale? Finns The Fast and the Furious på data?

Mvh Erling

Skrevet

Tja det er ikke akkurat NFS... men LFS (live for speed) er et veldig bra bilspill. Dog er det ikke arcade.... men morsomt er det for de som mestrer det...

Skrevet
Kan man style biler i LFS?

6998521[/snapback]

nei, men fysikken og hvordan bilene oppfører seg i spillet er meget realistisk, og veldig morsomt spill når du mestrer bilene :) eller er midnight club 3 et veldig bra spill. har spilt det mye selv :)

Skrevet

6998521[/snapback]

Går ikke ann i LFS nei.. Men i LFS så er det kjøre opplevelsen og selve "racing" som er i fokus. Og det finnes ikke noe bedre bil spell å spille online med enn dette.

Det er ihvertfall min mening :)

Skrevet

6998521[/snapback]

Går ikke ann i LFS nei.. Men i LFS så er det kjøre opplevelsen og selve "racing" som er i fokus. Og det finnes ikke noe bedre bil spell å spille online med enn dette.

Det er ihvertfall min mening :)

7003987[/snapback]

Man kan lage egen lakk på bilen da.

Helt egen kustomisert lakk. T.o.m sjåførens farger kan du endre på.

Spillet er også hele tiden under utvikling og koster vel knappe 200 kroner.

LiveForSpeed.

Det er også populært å drive på med såkalt drifting. På Bilforumet.net er det en egen tråd om LiveForSpeed2, vet ikke hvor mye aktivitet det er der for tiden, men det er noen tips der da. ;)

Skrevet

6985897[/snapback]

Juiced er :thumbdown:

7004069[/snapback]

Juiced er jaggu bedre enn de to-tre siste inkarnasjonene av Need for Speed, spør du meg. I alle fall på konsoll. PC-versjonen har jeg ikke rørt.

Live for Speed har vel lite i denne tråden å gjøre (selv om det er strålende). LfS ligner ikke på NfS, det er snarere det stikk motsatte. Ingen bling-bling, null styling, troverdig fysikkmotor, funksjon over eye-candy, vanskelig å mestre, realistisk, ingen wanna-be-gangster-musikk, ingen harry cut-scenes eller saggebukser. Det ene er arkadisk og kommersielt, det andre simulator og relativt smalt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...