Gå til innhold

Hårtråden, diskusjon rundt emnet hår.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Uhm, har fundert litt på å klippe meg nå, men er usikker på om det kommer til å se helt krise ut (mer enn det gjør nå). Har liksom hatt langt hår så lenge jeg kan huske og jeg begynner å få veldig store viker... Hjelper vel heller ikke at jeg har ett veldig rundt hode (ikke veldig markert, høh)...Noen som vet om noen sider med bilder av før / etter klipping? Om jeg finner noen som har en lignende hodefasong blir det liksom litt enklere å visualisere det..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Frisører vet stort sett hva de skal gjøre med viker (de gode i hvert fall), så bare vær åpen for forslag fra frisøren din. Blir det krise, kan du jo bare skinne deg - da er det jo en fordel med rundt hode. :p

• 2 uker senere...
Skrevet

Tenker litt på tanken om å spare til langt hår. Noen som har inspirasjonsbilder?

Har hår som likner litt på dette,bare ikke like tykt.

post-136473-0-84861500-1303752060_thumb.jpg

Så hvis det bare blir med tankene å spare til langt hår kommer jeg nok til å ta med det bildet til frisøren.

Skrevet (endret)

Mange takk.

Apropo, hva er folks forhold til den stilen? Noe Lars vaular-aktig.

Aka:

Kanskje nogle kortere enn dette.

134302.0x0.jpg

988990-8-1303473948275.jpg

Evt. hva foretrekker dere?

Endret av Ballus
Skrevet (endret)

Funker vel bra på Beckham fordi han ser latterlig bra ut, det er vel ikke noe han ikke kler.

Du kan alltids prøve, men jeg tipper du kommer til å bli seende ut som en slags wannabe 50-talls amerikansk tenåring.

Endret av Jostein K.
Skrevet

Ja det er det jeg osgå tror egentlig... Andre forslag da? Lurte på om jeg skulle ta noe fra back in the days. Men jeg er veldig usikker da. Post gjerne noen bilder folkens. Skal iallefall ikke ha noe som er lengre.

Skrevet

Beckham kler det meste av hårtyper selv om han også har hatt et par bommerter. Han kan være en utrolig god inspirasjonskilde av og til. Husker året 2002 og 2003 når han kom med nye hårsveiser hver mnd :p

Skrevet

emo hårstyle er jo epic sometimes , men skal snart klyppe meg, men vet ikke hvilken style æ ska kjør på med... Skal itillegg farge håret enten lilla eller svart har farget det lilla x2 og svart x2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...