Gå til innhold

windows live psp messenger


kaasa92

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ganske rart at jeg kalrer ås krive fort med den da. Og en akmerat av meg som låner den for å ha den på jobben skriver temmelig fort også. Så skjønner ikke helt hvorfor du klager så jævlig på alt Sony lager.

6976013[/snapback]

 

Nå vet jeg ikke hva begrepet "fort" er hos deg.

Du synes det er fort å kjøre i 10 kmt også?

 

Det går ikke fort å skrive med en PSP. Legg gjerne ut en film hvis du mener noe annet. Jeg har hatt PSP i flere måneder før jeg kastet den ut av huset.

Skrive med en PSP ved hjelp av 4 piltaster og en knapp går ikke fort

Lenke til kommentar
Nå vet jeg ikke hva begrepet "fort" er hos deg.

Du synes det er fort å kjøre i 10 kmt også?

 

:nei:

 

Det går ikke fort å skrive med en PSP. Legg gjerne ut en film hvis du mener noe annet. Jeg har hatt PSP i flere måneder før jeg kastet den ut av huset.

Skrive med en PSP ved hjelp av 4 piltaster og en knapp går ikke fort

 

Finnes forskjell på folk.

Lenke til kommentar
Nå vet jeg ikke hva begrepet "fort" er hos deg.

Du synes det er fort å kjøre i 10 kmt også?

 

:nei:

 

Det går ikke fort å skrive med en PSP. Legg gjerne ut en film hvis du mener noe annet. Jeg har hatt PSP i flere måneder før jeg kastet den ut av huset.

Skrive med en PSP ved hjelp av 4 piltaster og en knapp går ikke fort

 

Finnes forskjell på folk.

6976102[/snapback]

 

Så du mener det er fult mulig å skrive fort ved hjelp av 4 piltaster og en knapp? :)

Forskjellen mellom deg og meg er at jeg er realistisk mens du drømmer

Lenke til kommentar
Syns msn på psp er rimelig genialt :)

 

Hvis du f.eks sitter i bilen utenfor en plass med internett, uten penger på kortet og du må si noe til en person..

 

Flekk opp psp, logg på msn, og skriv i vei..

 

Samma om det tar lang tid eller ikke, er ikke noe man skal bruke hele tiden..

6976195[/snapback]

 

Greit og gi en beskjed med en PSP.

Men å skravle over MSN med en PSP tar tid. Da trenger man 2 kanner kaffe og mye tålmodighet.

Endret av avanore
Lenke til kommentar
Syns msn på psp er rimelig genialt :)

 

Hvis du f.eks sitter i bilen utenfor en plass med internett, uten penger på kortet og du må si noe til en person..

 

Flekk opp psp, logg på msn, og skriv i vei..

 

Samma om det tar lang tid eller ikke, er ikke noe man skal bruke hele tiden..

6976195[/snapback]

 

Greit og gi en beskjed med en PSP.

Men å skravle over MSN med en PSP tar tid. Ta trenger man 2 kanner kaffe og mye tålmodighet.

6976231[/snapback]

 

Og man får vel kansje noen såre tomler :)

Endret av Complexity
Lenke til kommentar

Eeeh, å tro at Opera til DS blir like bra som på en PDA er nok ikke helt realistisk det heller Avanore. Som jeg hører er den nettlseren like ubrukelig som den til PSP :( Får vel teste denne MSN saken til PSP, men er enig med avanore i at det kan bli litt tregt og tungvint å skrive lange meldinger :)

Lenke til kommentar
Eeeh, å tro at Opera til DS blir like bra som på en PDA er nok ikke helt realistisk det heller Avanore. Som jeg hører er den nettlseren like ubrukelig som den til PSP :( Får vel teste denne MSN saken til PSP, men er enig med avanore i at det kan bli litt tregt og tungvint å skrive lange meldinger :)

6978550[/snapback]

 

Nintendo har aldri markedsført DS som en konsoll som er god til nettsurfing, og den er neppe det heller.

 

DS er ikke sterk nok til å lese tyngre nettsider, og har heller ikke støtte for Java og Flash, slik som PSP. Dessuten er nettleseren til PSP gratis.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...