Gå til innhold

Den store P5W DHD tråden


Klingon

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Dere vet kjøleribbene på kortet ?

 

Jeg har tatt de vekk, byttet kjølepasta og fjernet "pynten" som er på de. Der det står " Digital home" og "Asus" på. De er limet til kjøleribbene. Dermed bedre luftflyt :)

8986865[/snapback]

Limt fast sier du, må man bruke makt for å fjerne dem? Har det hovedkortet i min maskin og det der hørtes litt interessant ut hvis luftflyten blir bedre for på det området sliter jeg.

Endret av CurSe
Lenke til kommentar
Limt fast sier du, må man bruke makt for å fjerne dem? Har det hovedkortet i min maskin og det der hørtes litt interessant ut hvis luftflyten blir bedre for på det området sliter jeg.

9027273[/snapback]

 

Lim og lim, kan vel snarere karakteriseres som teip...trenger ikke akkurat bruke mye makt for å få de av.

Lenke til kommentar

Vurderer å kjøpe meg dette Hk'et og har et par spm.

 

1. Trenger et stabilt kort med gode drivere til musikkproduksjon og litt gaming, er dette å anbefale?

 

2. er det bortkastet å kjøpe et så "dyrt" kort om man ikke skal overklokke?

 

3. Støtter kortet intels Quad core prosessorer?

Lenke til kommentar
Vurderer å kjøpe meg dette Hk'et og har et par spm.

 

1. Trenger et stabilt kort med gode drivere til musikkproduksjon og litt gaming, er dette å anbefale?

 

2. er det bortkastet å kjøpe et så "dyrt" kort om man ikke skal overklokke?

 

3. Støtter kortet intels Quad core prosessorer?

9042124[/snapback]

 

1. Ja!, absolutt, veldig stabilt kort med masse av tilleggsfunksjoner, klokker også bra ;)

Du har f.eks mp3 in funksjonen, som gjør at du kan kjøre lyd gjennom pcen selv om pcen er skrudd av. (kanskje fint til ditt musikkbruk ?)

 

2. Nei, ikke bortkastet, så mye funksjoner og ting du får i tillegg synes jeg at dette hovedkortet er verdt prisen. absolutt. ;)

 

3. Ja! støtter de, tenkeer på å kjøpe en av de selv snart, når de faller ned i pris. (har samme hk).

 

Se link for mer info om hva du får med på kortet:

Hva får du på hovedkortet ? nb, skru ned lyden, plagsom musikk i bakgrunnen :p

 

Edit:

For full produktspesifikasjon se på denne siden

Endret av Phinex
Lenke til kommentar
Limt fast sier du, må man bruke makt for å fjerne dem? Har det hovedkortet i min maskin og det der hørtes litt interessant ut hvis luftflyten blir bedre for på det området sliter jeg.

9027273[/snapback]

 

Det eneste du trenger er en tapetkniv og så fjerner du dekselet. Luftflyten i kabinettet blir ikke bedre, men det blir marginalt bedre rundt selve ribbene. Ta forøvrig en tur innom xtremesystems, der det er en egen tråd med enkle og ikke fullt så enkle modder av P5W DH Deluxe-kortet.

Lenke til kommentar

Bios 2205 (beta) testet.

 

- Ingen nye opsjoner i bios.

- Fortsatt ikke mulig å velge multiplier oppover på min X6800. (1601 er siste).

 

(Har sett enkelte brukere rapportere om ulåst MP på enkelte Kentsfield cpuer (firekjerner cpu) med denne biosen).

 

Enkelte brukere har også rapportert problemer med å flashe tilbake til eldre bios ifra 2205.

 

Mitt råd: styr unna med mindre du har en ulåst quad.

 

mvhr.

Lenke til kommentar

Hei!

Igår flashet jeg kortet mitt til 2205 fra 1604, og oppdaget nå at jeg kan endre multiplieren på min e6300..! Jeg har ikke prøvd og reboote etter og ha gjort det, though..

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
image014bu5.jpg

Kan endre fra 6-20. Noen andre som har sett dette, og har prøvd?

Edit; beklager dårlig bilde. Har bare mobilkamera tilgjengelig :p

Endret av Laland
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Flashet min bios i dag morges fra *husker ikke" til 2205, (fikk ikke med meg at det var beta). Brukte asus update paa vista (debatt om vista har helt sikkert en EGEN traad :)). Naar jeg startet paa nytt fikk jeg en beskjed jeg ikke husker, deretter har ikke maskinen ville boote. Meldingen jeg faar bringer tilbake minner fra rundt ni aar siden:

 

Reboot and Select proper Boot device

or Insert Boot Media in selected Boot device and press a key_

 

Jeg måtte til slutt legge inn vista på den andre disken og fikset det derfra med vistabootpro. Det kunne sikkert også fikses med bcdedit. Husk dette hvis noen vurderer å flashe til 2205.

Endret av realass
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...