Gå til innhold

Er condemned virkelig såå skummelt?


ivemaole

Anbefalte innlegg

Jeg har spilt gjennom condemned demoen noen ganger nå, men synes ikke det var så veeldig skummelt.

Du hørte jo som regel alle fiendene før de kom mot deg..

Er det sånn på resten av spillet også? Eller er det skikkelig skummelt noen ganger, der f. eks du skvetter av at folk plutselig hopper fram??

 

Blir jo ikke skummelt når du skjønner at nå kommer det noen.

 

Og er grafikken bedre enn i demoen? har spilt den med vanlig crt-tv, men får snart en hd-tv, og har sett noen bilder der det nesten ser ekte ut i forskjellige rom..

 

 

Takker for svar :)

Endret av ivemaole
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skaff deg et skikkelig suround-anlegg, slå av lyset og spill om kvelden. Vri opp lyden og opplev den fantastiske lyden i spillet. Atmosfæren er fantastisk. Hvor skummelt det er kommer an på den som spiller, men skal love deg at når du gjør dette så får du mye mer ut av spillet.

 

Jeg har ikke spilt hele spillet selv, bare hos en kamerat. Stor forskjell med god lyd og mørkt rom. Akkurat slik som King Kong. Gjelder vel generelt sett de fleste titler, men Condemned bør spilles på denne måten.

Lenke til kommentar

Okei.. Ja jeg har surround. Og dette var skikkelig fett på demoen hvertfall.

Helt på starten klarte jeg forresten å rygge inn i noen malingsspann så jeg trudde jeg skulle få hjertestans. Plutselig smalt og ramla det noe jævlig i bakhøyttalerne :blush:

 

Så da var jeg litt nervøs til å spille videre, så jeg venta til jeg fikk over en kamerat, men så blei det ikke så skummelt som jeg hadde håpet på utover i demoen. :(

 

Men hvis noen kan poste bilder av condemned her fra en HD-tv hadde jeg blitt veldig fornøyd. :thumbup:

Lenke til kommentar

Generelt sett så vil jeg ikke anbefale høyttalerpakker som dette, enten de er fra Logitech eller Creative Labs, har eid 5-6 stykker av denne typen, og selv om noen av de har ganske ålreit lyd, så får du mye bedre lyd til en litt dyrere pris om du går for, ikke nødvendigvis Hi-Fi-klubben anlegg, men noe høyere standard enn "PC-anlegg".

 

Pluss at kvaliteten på disse anleggene ikke er helt den store, av 5-6 jeg har hatt, har jeg levert inn fire stykker...

 

Da er det bedre med f.eks Sony sine surroundanlegg. Får mange av de til en billig penge også.

Endret av BTK
Lenke til kommentar
Generelt sett så vil jeg ikke anbefale høyttalerpakker som dette, enten de er fra Logitech eller Creative Labs, har eid 5-6 stykker av denne typen, og selv om noen av de har ganske ålreit lyd, så får du mye bedre lyd til en litt dyrere pris om du går for, ikke nødvendigvis Hi-Fi-klubben anlegg, men noe høyere standard enn "PC-anlegg".

 

Pluss at kvaliteten på disse anleggene ikke er helt den store, av 5-6 jeg har hatt, har jeg levert inn fire stykker...

 

Da er det bedre med f.eks Sony sine surroundanlegg. Får mange av de til en billig penge også.

6924447[/snapback]

 

hm.. ok. har du noe og anbefale da?

Lenke til kommentar
Generelt sett så vil jeg ikke anbefale høyttalerpakker som dette, enten de er fra Logitech eller Creative Labs, har eid 5-6 stykker av denne typen, og selv om noen av de har ganske ålreit lyd, så får du mye bedre lyd til en litt dyrere pris om du går for, ikke nødvendigvis Hi-Fi-klubben anlegg, men noe høyere standard enn "PC-anlegg".

 

Pluss at kvaliteten på disse anleggene ikke er helt den store, av 5-6 jeg har hatt, har jeg levert inn fire stykker...

 

Da er det bedre med f.eks Sony sine surroundanlegg. Får mange av de til en billig penge også.

6924447[/snapback]

 

ok...jeg har et sånt et: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=304431 og jeg påstår at du tar feil:D Lyden er knall den, er kanskje ikke verdens største anlegg og lyden er kanskje ikke like ren som i dyrere modeller men til den prisen får du utrolig mye lyd for pengene!

Lenke til kommentar
http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=304431 og jeg påstår at du tar feil:D Lyden er knall den, er kanskje ikke verdens største anlegg og lyden er kanskje ikke like ren som i dyrere modeller men til den prisen får du utrolig mye lyd for pengene!

6926413[/snapback]

 

Det kommer nok veldig ann på hva slags andre anlegg du har hørt, og hvor godt øre du har for lyd, om du syns jeg tar feil eller ikke. Men det er som med lyd som det meste annet, du får hva du betaler for.

Lenke til kommentar
Hmm.. Dette spillet må testes! Godt det er på 360!  (delja musa i veggen sist jeg spillte F.E.A.R da jeg stykk som f....  :tease: )

6926469[/snapback]

 

Har spilt igjennom F.E.A.R på PC, men må innrømme at nakkehårene reiste seg alikevel da jeg spilte igjennom demoen på Xbox 360 i går og på ny igjen akkurat nå. Fikk kjeft av kona fordi jeg brølte så hun skavtt også en par ganger. Hehe. Vurderte en stund og spille igjennom FEAR på PC enda en gang, men etter å ha spilt Xbox 360 demoen så kommer jeg til å kjøpe det.

 

Condemned er også rimelig skummelt faktisk. Spilte igjennom det også da det kom, bortsett fra den aller siste biten på det aller siste "brettet".

 

Dr Peedee

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...