Gå til innhold

Få din signatur vurdert!

Dotten

Anbefalte innlegg

Skrevet

Haarod:

Nå fikk jeg veldig lyst på en sandiwch^^

Rød/blå skrift +1.

En av linkene nederst til høyre fungerer ikke :(

Likevel litt kjedelig.

5/10

Videoannonse
Annonse
Skrevet

-Sevve-

Morsom og bruk av annen farge enn standar trekker opp, men fargen er egentlig for lys. Dårlig oppsett og manlgende stor forbokstav i andre settning trekker ned.

4/10

Skrevet

Jeg liker oppsettet, plasseringen, linkene, og "sitat/ mottoet". Den er igrunnen helt grei. Det skal dog godt gjørest å få full pott, da skal den være perfekt.

8/10

Skrevet

Godt utsagn som er veldig sant.

Fin midstilt tekst + for farger som matcher avataret og for litt større skrifttype en andre har.

Still, litt kjedelig, og en 10/10 skal jo være rimelig perfekt!

7/10

Skrevet (endret)

Synes det er litt rotete, men liker fargene veldig godt.

5/10

----------------------------------------------------------------------------------------

Den midterste linken kommer til å bli byttet ut når jeg finner noe annet å ha der.

Endret av Mr. A
Skrevet

Den midterste linken bør du bytte ut. :p

Synes denne var veldig rotete, kanskje pga. det er blå linker og orange, svart og grå i "NES". Har ingenting til overs for NES personlig.

Sånn passe.

4/10

Skrevet (endret)

Prøv å bytt til ipboard 1000px. Da ser du det jeg ser. Den er helt grå bortsett fra NES som er grå rød og svart.

Vurder over.

Endret av Mr. A
Skrevet

Blogg, tumblr og twitter linker. Det er vel greit nok. Ellers er det TL;DR - noe som er negativt. Er alt for mye tekst til at jeg gidder å lese det. Ser ut som du har vært nødt til å sette ned fontstørrelsen for å ikke overstige 4 linjer også.

Skrevet (endret)

Ajaco; Morsom referanse til en tråd jeg leste for en stund tilbake. Får folk til å lure endel, men jeg må si jeg ikke anser det som signatur-materiale.

Alikevel: 8/10 rett og slett fordi saken er så ustyrtelig festlig.

Ananashapå

Et sitat av Albert Einstein. Ikke hans beste sitat, og det ga meg egentlig ikke noe spesielt.

+ for oppsett med farger.

4/10

Endret av SnittLeif

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...