Gå til innhold

Få din signatur vurdert!


Dotten

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Lol. Du forstår ikke meg, eller signaturen min? Either way; virker som om du kun gir dårlig karakter, grunnet min harde kritikk istad.

 

Nå har du endret signaturen. Du har vært så kreativ at du har brukt times new roman. Fantastisk. Sitatet er byttet ut, men fremdeles ikke morsomt.

 

2/10.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

cuadro

 

Bra sitat og pluss for at du tar med hvem som har sagt det. Ekstra pluss for å linke til en artikkel om ham og. :thumbup: Bra å ikke bruke standarfarge og varriere det litt, men "Great" og "Wonderful" ble litt vel stort i første linje. Bra oppsett bortsett fra "Albert Einstein". Hadde vært bedre om det sto under. Er ikke nødvendigvis man får det med seg med engang.

 

8/10

Lenke til kommentar

Glimtyboy!!

 

Hva skjedde med den gode gamle signaturen, hvor du ytret en mening? Alt som er igjen er noen linker til Wikisidene...

 

Sitatet ditt likte jeg svært godt! Fikk meg til å gruble litt, rett og slett.

 

Designet er heller ikke så dumt. Enkelt, uten for mye farger og dritt som trekker oppmerksomhet vekk fra et innlegg.

 

7,45/10 :)

Lenke til kommentar

+pent oppsett

+Louis C.K er genial!

+Likte filmen

+Relativt enig i sitatet.

 

Generelt lite og trekke ned på, lett gjennkjennelig og pent oppsett. Du scorer høyt men ikke toppscore, den er ikke super spesiel men ganske bra

 

8/10

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...