Bloody Mess Skrevet 21. september 2006 Skrevet 21. september 2006 (endret) Ny video, 15 minutter. http://media.xbox360.ign.com/media/793/793105/vids_1.html Endret 21. september 2006 av BTK
MasterShake Skrevet 21. september 2006 Skrevet 21. september 2006 Herre min hatt.... Ser helt utrolig ut...
Benbjo Skrevet 21. september 2006 Skrevet 21. september 2006 Dette må jeg ha! Så helt sykt bra ut hvertfall!
Penneknekt Skrevet 21. september 2006 Skrevet 21. september 2006 Dette har jeg ventet så lenge på! Sitter med en eldgammel datamaskin på jobb, får derfor ikke sett videoen. Nå må jeg begynne å telle timer til jeg kommer hjem.
TCi Skrevet 21. september 2006 Skrevet 21. september 2006 Hmm.. var litt interessert i dette spillet tidligere, men nå tror jeg ikke jeg skal ha det. Imponerte ikke meg så veldig iallefall. Ganske bra designet, men det var så lav fps og ting fløt litt dårlig med tanke på fysikken. Bruker spillet Doom-motoren?
MasterShake Skrevet 21. september 2006 Skrevet 21. september 2006 Dette har jeg ventet så lenge på! Sitter med en eldgammel datamaskin på jobb, får derfor ikke sett videoen. Nå må jeg begynne å telle timer til jeg kommer hjem. 6906221[/snapback] Helt siden alle maste om hvor fantastisk dette var på E3 har jeg villet se spillet i bevegelse. Du kommer ikke til å bli skuffa
nacho Skrevet 21. september 2006 Skrevet 21. september 2006 HD-versjonen er pokker meg 669 mb stor, ARGH ventetid!
dr münster Skrevet 21. september 2006 Skrevet 21. september 2006 Herre, så bra det ser ut. Dette kan umulig skuffe! Ser ut til å bli en mer enn verdig "oppfølger" til System Shock spillene
paranoide Skrevet 21. september 2006 Skrevet 21. september 2006 Dette er grunnen til at jeg kjøpte min 360. Jeg klarer ikke vente..
Penneknekt Skrevet 21. september 2006 Skrevet 21. september 2006 Helt siden alle maste om hvor fantastisk dette var på E3 har jeg villet se spillet i bevegelse. Du kommer ikke til å bli skuffa 6906236[/snapback] Godt å høre. Men jeg må si jeg blir litt bekymret for den lave frameraten som TCi mener å kunne påpeke. For meg er det viktig at spillet flyter. Har lest at vanneffektene i Bioshock er helt vannvittige.
paranoide Skrevet 21. september 2006 Skrevet 21. september 2006 Spillet er ikke ferdig enda. Det er vanlig at frameraten er noe av det siste som blir fikset før spill gis ut. For å være helt ærlig kunne jeg gjærne betalt for spillet med den frameraten vi så i videoen.
Penneknekt Skrevet 21. september 2006 Skrevet 21. september 2006 Får håpe det. Kan jo selvfølgelig gå til innkjøp av en monster-PC, men økonomien er heller trang for øyeblikket. Stemmer det at Bioshock kommer til Playstation 3 også?
nacho Skrevet 21. september 2006 Skrevet 21. september 2006 Vet ikke om det er bekreftet ennå, men det er vel ikke usannsynlig nei
dr münster Skrevet 21. september 2006 Skrevet 21. september 2006 Det er ikke kunngjort for PS3 ennå, men ryktene tyder på at det skjer snart.
Gorthaur Skrevet 21. september 2006 Skrevet 21. september 2006 Fantastisk video! Har tidligere gitt mer eller mindre bengen i det spillet her, men denne videoen har definitivt overbevist meg. Lyden i spillet var nok til å gi meg frysninger, og "Big Daddy og Little Sister" var jo helt geniale Damn, plutselig gleder jeg meg virkelig til dette kommer ut!
Vo0do0 Skrevet 21. september 2006 Skrevet 21. september 2006 Må si meg delvis enig med TCi her... Frameraten MÅ forbedres, samme med fysikken. Men jeg følger fremdeles med på dette spillet, og kommer mest sansynlig til å kjøpe det... Om det blir til PC eller 360 avhengiger om jeg har fått meg ny PC nå det kommer.
BlastyTrasty Skrevet 21. september 2006 Skrevet 21. september 2006 Synes det såg ganske bra ut eg. Eg trur at bryr meg lite om frameraten i spel - så lenge det ikkje øydelegg spelopplevinga. Og eg syns ikkje det virka slik i denne videoen. Likte kordan vatnet traff 'big daddy' når det rant ifra taket. Definitivt eit spel eg ska følgja med på!
Penneknekt Skrevet 21. september 2006 Skrevet 21. september 2006 (endret) Atmosfæren i Bioshock er det ingen ting å si på: En gal mann og en rekke perverterte livsformer stuet sammen i en stor glasskuppel på havets bunn. Endelig et spill der begrensningene faktisk bidrar til spillopplevelsen. Det gir tross alt mening å ikke kunne bevege seg utenfor Raptures grenser. Mye bedre enn å møte usynlige vegger midt på prærien, eller gjerder som ikke kan hoppes over. En innvending mot dette spillet er det tilsynelatende begrensede utvalget av fiender. Håper vi får noe annet enn bare "Little sisters", "Splicers" og "Big daddies". Endret 21. september 2006 av Penneknekt
Mala Skrevet 21. september 2006 Skrevet 21. september 2006 Ja dette spillet virket sært, og eg mistenker at det kommer til å ha ein herlig asnnerledes stemning enn det vi er vannt med. Syns forøvrig han som kommenterte hadde ein merkelig og skummel stemme
Fnix Skrevet 21. september 2006 Skrevet 21. september 2006 Bruker spillet Doom-motoren? 6906235[/snapback] Er nok Unreal motoren. Den har virkelig gjort sitt inntog på konsollmarkedet for tiden!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå