Gå til innhold

HW-Lan 06: Småprat rundt hw-lan


-Redhead-

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hmm, men noen som har truffet fyren da? Han er jo tross alt på hw-lan hørte jeg han bemerket rett i sted.

 

Men å snakke så raskt engelsk som han gjør når han er svensk er bare utrolig, hvor fort snakker han på svensk? :p

7010280[/snapback]

Han intervjues på NRK2 så han er nok litt overalt :)

Lenke til kommentar
Hmm, men noen som har truffet fyren da? Han er jo tross alt på hw-lan hørte jeg han bemerket rett i sted.

 

Men å snakke så raskt engelsk som han gjør når han er svensk er bare utrolig, hvor fort snakker han på svensk? :p

7010280[/snapback]

 

Jada, Swede er litt fra og til her han, pratet en del med han. Må vel opp og tipse han om serverene snart, så vi slipper å hoste resten av compoen på min pc også.

Når han prater på svensk med andre enn svensker selv prater han svært sakte slik at vi også skal gjøre det tilbake. For i likhet med andre svensker så forstår han ikke norsk så godt :p Så han foretrekker for det meste engelsk der også.

 

Når det gjelder hvorfor Battlefield får så mye mediadekning har dette flere grunner:

1 - Battlefield.no er med og arrangerer og er jo mest interressert i det.

2 - Battlefield 2142 demo slippes nå, og det er dermed i vinden å promotere EA litt.

3 - Battlefield2 har, i mine øyne, en mer publikumsvennlig utforming og med Swede her har vi mulighet til å sette opp en ordentlig proff cast.

Lenke til kommentar

Er det mange som har fått virus eller? 2 av de som sitter vedsiden av meg har fått virus og mange folk på de andre radene har også fått det. Det var en som fikk blast, han klarte ikke å fixe pcen. Mange som har formatert pcene. Syns dette er dårlig gjort.

Endret av Xar0n
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...