audi200 Skrevet 20. september 2006 Skrevet 20. september 2006 (endret) Hei Sitter her og vurderer om jeg skal kjøpe P990i. Hører at det er en del problemer med software på denne? Er i tvil om dette er den riktige telefonen for meg. har noen spårsmål: Er den: - treg - byggekonstruksjon - holdbarhet på denne flippen. Har i dag K800i og er greit fornøyd med denne. men den er ikke bra nok på kalender og kan ikke lese office dok. Har testet ut N73 og den er treg den. Så komentarer ønskes Det jeg trenger i en telefon er: - 3G - Bra skjerm - MP3 - Office leser - E-post - Bra kamera - Bra konstruksjon - Bra taster - wifi Stig Roar Endret 20. september 2006 av audi200
Blåbær Skrevet 20. september 2006 Skrevet 20. september 2006 Nokia E50, den skal være rask og ha alle slags kalenderfunksjoner. Ev bør du sjekke ut nokias hele e-serie da den er utformet spesielt med tanke for bedriftsbruk.
Pixi Skrevet 21. september 2006 Skrevet 21. september 2006 Qtek 9100 er vel også en telefon som føyer seg inn under dine krav til telefon. Som også har fått masse bra kritikker. Er riktinok ikke splitter ny, men en god telefon, det er det.
Andynator Skrevet 22. september 2006 Skrevet 22. september 2006 Ville valgt HTC TyTn var jeg deg.. http://www.smartmobil.no/Article603.phtml
Pixi Skrevet 22. september 2006 Skrevet 22. september 2006 Forresten, hvor mye vil du legge i telefonen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå