Gå til innhold

Digital lyd ut av Xbox360


Stinmaker

Anbefalte innlegg

Hei

 

Jeg lurer på hvordan jeg kan få digital lyd ut av xbox360 og til min forsterker av modell VSX-915. jeg bruker i dag orginal xbox360 komponent kabel. ser at det er en utgang for optisk kabel på selve pluggen som går inn i xbox-en. men har prøvd med to forskjellige opptiske kabler men ingen av dem passer inn der, er det en egen opptisk kabel for xbox?

Endret av Stinmaker
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Eg har aldri hørt noe om at MS har gitt ut egen optisk kabel for boxen. Men eg har hørt at mange sliter med å få festet kabelen til boksen. Eg har AV-Scart til MS med optisk ut,og kabelen eg har sitter som spikret både her og i Z-5500 systemet. Om festet er bedre på min SCART framfor andres komponent veit eg ikkje, men mye tyder jo på det då :hmm:

Lenke til kommentar
Mala Postet i dag, 14:04

  Eg har aldri hørt noe om at MS har gitt ut egen optisk kabel for boxen. Men eg har hørt at mange sliter med å få festet kabelen til boksen. Eg har AV-Scart til MS med optisk ut,og kabelen eg har sitter som spikret både her og i Z-5500 systemet. Om festet er bedre på min SCART framfor andres komponent veit eg ikkje, men mye tyder jo på det då 

 

Sitter som støpt overalt hos meg også, men min kabel har en litt annerledes plugg.

Endret av xeran2
Lenke til kommentar
Jeg har en TosLink kabel, den er jævlig løs i både Component og SCART pluggen min. Med mindre jeg holder den, vil den ikke sitte fast. Har teipet den nå da.

6905912[/snapback]

 

samme problemet med den ene kabelen jeg har, slipper jeg den så detter den ut. kanskje jeg skulle bruke metoden din med teip :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...