Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Festing, jenter og horer


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tror vi har flere svarte og mindre bokstaver her i huset... :hmm:

6884489[/snapback]

 

Noe som var like greit å fikse på.

 

Og hvor seriøst dette her er og hva som egentlig er meningen med diskusjonen er jeg ganske i tvil om. Ser så langt ikke ut til at denne tråden trekker til seg særlig mye konstruktivt, så den lever ganske så på nåde.

Lenke til kommentar

Men er det ikke greit at jenter kan kle seg sånn de vil?

 

Jeg går f.eks aldri med magen bar. Men når jeg ser meg rundt på folk som gjør det, så kunne jeg sikkert ha gjort det jeg også (bare for å skyve janteloven litt til side). Skal vi dra på oss slafsene vi bruker på veien fra senga til badet, bare for at dere gutter ikke skal ta oss som billige og horete? Prøver bare å stille noen spørsmål, sier ikke at dere automatisk mener det :) Men hvor går grensen?

Lenke til kommentar
Hva synes du om en jente du møter på en fest, som danser sexy med venninnene, er ganske lettkledd og som roter/kysser en gutt, men hun gjør ikke noe mer. Ville du beskrevet henne som hore, eller er hun bare en jente på byen som har det gøy én kveld? :dontgetit:  :hmm:

6884478[/snapback]

 

 

Jeg ville beskrevet hun som slutty. Er mange jenter som er slutty og det får de bare være. Men jeg takler ikke feminister som skriker opp i trynet mitt at jenter skal få kle seg sånn som de vil gjøre som de vi bla bla.

Seff kan jenter gjøre det. Men kler du deg som en hore er du en hore.

Lenke til kommentar
Hva synes du om en jente du møter på en fest, som danser sexy med venninnene, er ganske lettkledd og som roter/kysser en gutt, men hun gjør ikke noe mer. Ville du beskrevet henne som hore, eller er hun bare en jente på byen som har det gøy én kveld? :dontgetit:  :hmm:

6884478[/snapback]

 

 

Jeg ville beskrevet hun som slutty. Er mange jenter som er slutty og det får de bare være. Men jeg takler ikke feminister som skriker opp i trynet mitt at jenter skal få kle seg sånn som de vil gjøre som de vi bla bla.

Seff kan jenter gjøre det. Men kler du deg som en hore er du en hore.

6884909[/snapback]

Nei, tar du betalt for å ha sex er du ei/en hore:P

Lenke til kommentar

Å definere grensen for "horete" er vanskelig. Fargevalg, kombinasjon av plagg, sminke og typen fest avgjør. Å se horete ut på beachparty er vanskelig pga at en har lite klær på seg, men overdreven sminke rosa sko med fuss på og kun minimaslistiske tøylapper med hyssing for å dekke strategiske plasser ville nok kvalifisere til hore stempel. I vanlig sammenheng ville nok hotpants, silkeskjorte og et 4x4m stuevindu (STORE solbriller) hengede på nesa (ala Jessica Simpson i siste Se&Hør) kvalifisere som horete. også overlange negler i grelle farger, falske ringer som er skyldig karat, svære stgge øredobber, villmanshår, malte øyebryn midt oppå panna, knallrød lipstick som renner ++ gjør at en ser horete ut.

 

Prøvde å finne noen bilder som illustrerte hva som er horete og ikke, men det var vanskeligere en jeg trodde.

Lenke til kommentar
pft, jenter har da like store behov som gutter når det gjelder sex/nærkontakt. og jeg er da av den formening om at folk må få lov til å kle seg slik de vil selv, uten å skulle bli sett på som horer :D

neh, føler jeg for det en kveld jeg er ute, så kan jeg fint ha one-night satnd som gutter kan vel...

6884644[/snapback]

 

Menn har større sexlyst enn damer da, sånn generelt sett :)

 

Slike jenter er som oftest 17 år, om ikke faktisk så hvertfall mentalt. Ikke horete altså, bare 17 år :) Er man 23-24 år og fortsetter slik, er man bare en veldig festglad jente, noe som ikke er noe heldig rykte å ha på seg...syns jeg da.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...