Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Festing, jenter og horer


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
pft, jenter har da like store behov som gutter når det gjelder sex/nærkontakt. og jeg er da av den formening om at folk må få lov til å kle seg slik de vil selv, uten å skulle bli sett på som horer :D

neh, føler jeg for det en kveld jeg er ute, så kan jeg fint ha one-night satnd som gutter kan vel...

6884644[/snapback]

 

Menn har større sexlyst enn damer da, sånn generelt sett :)

 

Slike jenter er som oftest 17 år, om ikke faktisk så hvertfall mentalt. Ikke horete altså, bare 17 år :) Er man 23-24 år og fortsetter slik, er man bare en veldig festglad jente, noe som ikke er noe heldig rykte å ha på seg...syns jeg da.

6886049[/snapback]

tja, gutter tenker nok mer på sex enn det jenter gjør, den kan jeg forsåvidt være enig i. Men, at menn har mer sexlyst enn damer er jeg ikke enig i:)

noen, jenter som gutter, har dårligere klessmak enn andre. noe som jeg fryktelig sjeldent gidder å kaste bort så mye tid på å bry meg om;)

Lenke til kommentar
Som en person som var i et 4årig forhold:  Alle kvinner tar seg betalt, det varierer kun i måten de tar seg betalt. Enten i penger direkte , middager , snylting eller arbeid.

 

Jeg kan ikke si at jeg hadde noe godt argument for å motsi han

6896041[/snapback]

 

Nettopp, men så får vi jo tjenester vi har betalt for(sex og gjerne ferdig lagd middag eller rent hus)

 

En gjensidig avtale som alle parter tjener på.

Lenke til kommentar

Man kan prøve å framstille ting så enkelt ,men i den virkelige verdenen så er det desverre ikke så enkelt. Jeg synes også at man ikke burde se ned på horekunder osv. Hva er galt med å tømme seg engang i blandt uten å se eller høre noe som helst fra dama ever igjen?

 

Det er jo nesten som et onenightstand ,bare at man ikke bruker penger på å spante drinker til dama eller jobbe med å få a med hjem ,men heller gir pengene direkt til dama.

 

Selv spanter jeg aldri drinker på damer på byen lenger, med mindre jeg føler at dama virkelig er hyggelig og morsom å prate med. Altså en gjensidig samtale. Altså i en Rolig bar istedet for en nattklubb. Bedre å spante på en kamerat enn en pågående jente som du har snakket med i 2minutter.

Lenke til kommentar
Man kan prøve å framstille ting så enkelt ,men i den virkelige verdenen så er det desverre ikke så enkelt. Jeg synes også at man ikke burde se ned på horekunder osv. Hva er galt med å tømme seg engang i blandt uten å se eller høre noe som helst fra dama ever igjen?

 

Det er jo nesten som et onenightstand ,bare at man ikke bruker penger på å spante drinker til dama eller jobbe med å få a med hjem ,men heller gir pengene direkt til dama.

 

Selv spanter jeg aldri drinker på damer på byen lenger, med mindre jeg føler at dama virkelig er hyggelig og morsom å prate med. Altså en gjensidig samtale. Altså i en Rolig bar istedet for en nattklubb. Bedre å spante på en kamerat enn en pågående jente som du har snakket med i 2minutter.

6896172[/snapback]

Du får ingen argumenter fra meg. Er helt enig jeg.

Lenke til kommentar
Nå synes jeg dere bruker feil ord. En ordentlig hore på dansegulvet utgir seg for å være en helt normal person. Danser litt med deg , og etterhvert så spør hun om du vil være med henne hjem for en viss sum.

 

Har ikke opplevd dette i Norge ,men flere steder i utlandet.

6893421[/snapback]

 

Det er da du sier "WTF, if you want that. Then you have to pay me". Eller noe i den duren.

Lenke til kommentar

Jeg har faktisk sagt det når jeg var på horehus i Santos. Jeg satt inne og pilset og slappet av og tenkte på å dra. Da kom en dame opp til meg "that girl outside she likes you". Jeg svarte "if she likes me ask her how much she would like to pay for one night of passion"..

 

EDIT: Muligens det var i buenos Aires.. I Sør Amerika et sted.

 

Jeg vil si at dette kan jeg så godt at jeg godt kunne tatt betalt :!:

Endret av CFD
Lenke til kommentar
Har det noe å si hva den egentlige definisjonen på hore er? Det brukes ofte i dagligtale om jenter som er lett på tråden osv, og det skjønner alle her. Så slutt å mas om hva en hore egentlig er, please...

6895676[/snapback]

Jeg syns det har noe å si. Det er feil bruk av ordet, og jeg påpeker det hver gang jeg ser det. Så please... ;)

 

Det billigste vi har her i verden er jo gutter, men det er jo en annen diskusjon som ikke skal tas her, kanskje. :)

Lenke til kommentar
Har det noe å si hva den egentlige definisjonen på hore er? Det brukes ofte i dagligtale om jenter som er lett på tråden osv, og det skjønner alle her. Så slutt å mas om hva en hore egentlig er, please...

6895676[/snapback]

Jeg syns det har noe å si. Det er feil bruk av ordet, og jeg påpeker det hver gang jeg ser det. Så please... ;)

 

Det billigste vi har her i verden er jo gutter, men det er jo en annen diskusjon som ikke skal tas her, kanskje. :)

6896769[/snapback]

Jeg synes det blir helt feil å si gutter og jenter. Innen "kategorien" gutter finnes det mye forskjellig. Det samme gjelder jenter.

Hver og en er forskjellig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...