Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvordan få bort sugemerke? :S


nets

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ok, jeg tror vi trenger litt info på bordet om hvor godt trådstarter og jenta han liker kjenner hverandre. Dersom han kun er ute etter å få draget på henne, kan dette være kun positivt. Dersom han har henne i en comfort zone, er dette kanskje ikke det beste (det spørs litt, men det kan faktisk være positivt).

Lenke til kommentar
Sugemerke er sååå fjortis! :no:  :nei:

6882177[/snapback]

Hæ?! Sugemerke er et resultat av at man har kost seg!

6882181[/snapback]

Er det å kose å suge på halsen?

*kysse på halsen er noe annet :love:

6882204[/snapback]

Det å kose er så mangt...skal ikke mye til for at det blir sugemerke, mand. Kysse på halsen er pirrende :love:

6882347[/snapback]

Jeg joiner den :blush:

 

Småbiting er også ganske kos :love:

Lenke til kommentar

Oi, fært så mye folk spekulerer her da.

 

Kan si at sugmerket oppsto ved biting/suging for den som lurer, og det tar liksom 30 sec bare.

 

-

 

Til dere som spekulerer om dama:

 

Det er litt avansert. For begge 2 var keen på hverandre, eneste problemet er at hun har noen personelige problemer (psykiske) som gjør at hun ret og slett ikke er klar for noe forrhold. _MEN_ Håpet i enden av tunellen er at hun faktisk finner ut at jeg ikke er verdt å gi opp, og dermed faktisk prøver et forrhold. Så jeg går liskom å venter på at hun faktisk ikke klarer å glemme følsene sine. Dere kan kalle det kynisk men jeg er egentlig ganske stupforelsket i henne så :love:...

 

Og det som da er problemet med sugemerket er at jeg garantert tror at hun kommer til å ta det som at jeg har funnet noen andre å "kose" med, siden vi bestemte oss for å være venner (foreløpig). Så er der jeg kansje har tenkt å si dt til henne, at det bare var i fylla jeg rota med noen (vet ikke om det vill funke da...)...

 

 

 

Herregud å invikla ting kan bli.....

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...