Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvordan få bort sugemerke? :S


nets

Anbefalte innlegg

Hei, er litt stressa. Jeg var full på fredag og fikk da et digert sugemerke på halsen etter jeg hadde rota med noen.

 

Det store dilemmaet her er at jeg er keen på en dame, og er lite begeistra for å flashe det sugemerke forran henne (ser henne hver dag ).

 

Noen her som har noen tips til hvordan man får fjerna sugemerket på en human måte? Og i human mener jeg _ikke_ : Sminke/Plastisk kirurgi ;)

 

Takker for alle svar/erfaringer :whistle:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Finnes ingen måte å få bort dette sugemerket på, det er en sprengte blodkar under huden og du kan ikke få dem til å forsvinne på noe magisk vis. Sminke er faktisk den eneste måte å få det bort på uten å putte noe der som alle kan gjennomskue på mils avstand, være seg plaster o.l Eneste jeg kan komme på sån i øyeblikket måtte være falsk tatovering.

Endret av zandro
Lenke til kommentar

For det som liksom er stress er at hu sansynelighvis kommer til å ta det som et signal at jeg har noe på gang med noen andre (som jeg ikke har). Og da mister jeg jo liksom mer eller mindre muligheten på henne.

 

Må slutte å rote rundt i fylla :/

 

EDIT: Hva skal tankremen være godt for? Drepe de resterende hudcellene så de detter av og lager et nytt lag hud? :p

Endret av Nets
Lenke til kommentar
Hei, er litt stressa. Jeg var full på fredag og fikk da et digert sugemerke på halsen etter jeg hadde rota med noen.

 

Det store dilemmaet her er at jeg er keen på en dame, og er lite begeistra for å flashe det sugemerke forran henne (ser henne hver dag ).

 

Noen her som har noen tips til hvordan man får fjerna sugemerket på en human måte? Og i human mener jeg _ikke_ : Sminke/Plastisk kirurgi ;)

 

Takker for alle svar/erfaringer  :whistle:

6878687[/snapback]

 

Personlig så tror jeg at du kan pent glemme å få sugemerket fjernet manuellt i den nærmeste fremtid. Når man laget et sugemerket på en annen person, stimulerer man huden og kroppen under, og frembringer vel, den nærmeste analogi jeg kommer på må være et blåmerke. Om sugemerket provoserer hudcellene,øker blodsirkulasjonen i de ytterste hudlagene eller lager et tjah, "blåmerke of love" vet jeg ikke,men på lik linje med blåmerker er de særdeles vanskelig å fjerne manuellt:)

 

 

et tips er å gå med klær med høy krage/skjerf om du bor i kaldere deler av landet.

Eller du kan skulke skolen til det er borte? Drastisk,men fremdeles.

 

Men dette er igjen avhengig av hvor høyt/alvorlig tilfelle det her er snakk om. Et lite et nederst i halsgropen vs et like under kjevebenet på størrelse med et speilegg, er to helt forskjellige ting:)

 

Lykke til:)

 

ps: sminke kunne jo faktisk funket, det finnes jo stæsj som du kan ta oppå sånn at fargen jevnes ut.(Er en gutt uten sminkefetisj,så jeg har virkelig ingen aning der,spør søstra di ^^)

Endret av auran
Lenke til kommentar

Vel nei det fremmer kun heling av åpne sår og rifter/kutt, men det er som regel hudfarget noe som gjør at det skjuler sårene,det finnes også i spray versjon som er lettere og få pent, brukte det selv på panna da jeg datt på en fjelltur og ingen kunne se at jeg hadde noe blåmerke, æra stod ikke på spill men jeg slapp å bli glodd på i dagevis.

Endret av zandro
Lenke til kommentar
Vel nei det fremmer kun heling av åpne sår og rifter/kutt, men det er som regel hudfarget noe som gjør at det skjuler sårene,det finnes også i spray versjon som er lettere og få pent, brukte det selv på panna da jeg datt på en fjelltur og ingen kunne se at jeg hadde noe blåmerke, æra stod ikke på spill men jeg slapp å bli glodd på i dagevis.

6878749[/snapback]

 

Litt offtopic: Minner meg om den gangen jeg fikk en fotballsko i trynet under oppvarming til en fotballkamp. Hele driten hovna opp og jeg knakk øyehulen, hadde den digre blåveisen. Men det var ikke det beste. Hele regnbuehinnen var blodrød i 3 uker :D Det var så sinnsykt fett, folk lurte hele tia om jeg hadde linser :D

Endret av Nets
Lenke til kommentar

Få noen til å slå deg på halsen der sugemerket er med ei stang (kosteskaft eller noe slikt) så det ender med et langt rødt merke isteden for det lille sugemerket, så sier du bare at noen slo deg meg en stang når du var ute å drakk...

 

Og ikke slå så hardt at du knuser adamseplet eller strupen din :)

Lenke til kommentar
2. Runk på det så går det bort har jeg hørt!

6879250[/snapback]

Og dette virker :lol:, skal si at dette er genialt...

 

Finn støvsugeren og lag sugemerker rundt hele halsen. Da ser det ut som noen har holdt et heftig kvelertak på deg. Damen blir stormforelsket i helten sin.

6879534[/snapback]

Helten,du liksom...

 

Uansett, hent den kompisen og be ham slå til deg...

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...