Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvordan få bort sugemerke? :S


nets

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Få noen til å lage merker tett i tett rundt halsen din, så sier du at noen prøvde å kvele deg, men at du kom deg unna med livet i behold! si at du tenkte på henne da du i noen sekunder trodde du skulle dø!

Så syns hun så synd på deg:-PpP

6901921[/snapback]

Haha :thumbup::w00t:

 

Prøvd å dekke til med pudder?

6901895[/snapback]

Jaja, sminke funker nok alltid.. jenter klarer jo å skjule nesten allt! :whistle:

6901917[/snapback]

Men ikke for mye da! :D Skal jo ikke se ut som man har snublet oppi et malingsspann....

6901939[/snapback]

Nei.. stemmer det

Endret av -Shark-
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Hei, er litt stressa. Jeg var full på fredag og fikk da et digert sugemerke på halsen etter jeg hadde rota med noen.

 

Det store dilemmaet her er at jeg er keen på en dame, og er lite begeistra for å flashe det sugemerke forran henne (ser henne hver dag ).

 

Noen her som har noen tips til hvordan man får fjerna sugemerket på en human måte? Og i human mener jeg _ikke_ : Sminke/Plastisk kirurgi ;)

 

Takker for alle svar/erfaringer  :whistle:

6878687[/snapback]

 

 

hva er d me sugemerker? har aldri fatta hva som er så fali!

å spess hvorfor foreldre klikker sånn!

Lenke til kommentar
Hei, er litt stressa. Jeg var full på fredag og fikk da et digert sugemerke på halsen etter jeg hadde rota med noen.

 

Det store dilemmaet her er at jeg er keen på en dame, og er lite begeistra for å flashe det sugemerke forran henne (ser henne hver dag ).

 

Noen her som har noen tips til hvordan man får fjerna sugemerket på en human måte? Og i human mener jeg _ikke_ : Sminke/Plastisk kirurgi ;)

 

Takker for alle svar/erfaringer  :whistle:

6878687[/snapback]

 

 

hva er d me sugemerker? har aldri fatta hva som er så fali!

å spess hvorfor foreldre klikker sånn!

7035378[/snapback]

Velkommen til forumet du!

Lenke til kommentar

IKKE FJERN SUGEMERKER!

Jenter elsker dem :D

 

Hvis jeg hadde hatt en serriøs sjekkekompis hadde vi lagt sugemerke på hverandre før vi gikk ut :p

 

Jenter vil ha det andre jenter har. Hvis du kommer med sugemerke og er ikke flau over det, viser det at du er en Selvsikker mann som er Populær og Ettertraktet blandt damene, og jenta du liker vil få mer lyst på deg.

 

Kan hørres veeeldig ulogiskt ut, men hvem sa at jenter gjør mening :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Eller puppen, eller magen, eller armen, eller mange andre steder du fort kan tenke deg.

Spørs bare hvor langt man har kommet :p

7040202[/snapback]

på FITTA! :thumbup:

 

(tror forresten ikke man vil se noe der, vet ikke, damer.. noen ærfaringer?)

7040253[/snapback]

 

kan vel være litt rart / vondt? ? eller:P

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...