Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvordan få bort sugemerke? :S


nets

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvis du rotet med noen andre enn hun du liker, fortjener du ikke å få henne.

 

Flash det, og vent på bitchslappen.

6879436[/snapback]

 

Hvis du hadde lest posten min så sto det at jeg var under alkoholens slør.

 

Det var nettop det som var problemet, at jeg mista litt kontroll :/

 

Men har funni ut at det sitter såpass langt nede at jeg kan skule det delvis med en litt høyhalsa hettegenser.

 

Så jeg får bare håpe på det beste, har funka før :love::p

Lenke til kommentar
Mye tull her. Det finnes en krem på apoteket som fjerner blodutredelser/blåmerker. Fungerer sikkert fint på sugemerker.

6880184[/snapback]

 

:dribble:

 

Serr, skal ta meg en tur innom apoteket hvis ikke hettegenseren skjuler godt nok!

 

Noen som har noen anelse om hva prisen ligger på? Det er liksom ikke verdt 200 spenn for at jeg kansje kan får bort et sugemerke 3-4 dager tidligere.

Lenke til kommentar
Hvis du rotet med noen andre enn hun du liker, fortjener du ikke å få henne.

 

Flash det, og vent på bitchslappen.

6879436[/snapback]

 

Hvis du hadde lest posten min så sto det at jeg var under alkoholens slør.

 

Det var nettop det som var problemet, at jeg mista litt kontroll :/

 

Men har funni ut at det sitter såpass langt nede at jeg kan skule det delvis med en litt høyhalsa hettegenser.

 

Så jeg får bare håpe på det beste, har funka før :love::p

6880135[/snapback]

 

Du har fortsatt bevist at du ikke kan kontrollere deg når du drikker.

Lenke til kommentar
Er det dumt å vise sugemerket til henne? Dersom dere ikke "har noe på gang", men du bare liker henne, er det da vel bare kult å vise at damene liker deg noe som et sugemerke absolutt gjør. Det vekker bare instinktene hennes litt.

6880860[/snapback]

 

Nettop den jeg er litt usikker på, om det virker avskrekkende, eller om jeg gjør meg litt kostbar.... :p

Lenke til kommentar
Er det dumt å vise sugemerket til henne? Dersom dere ikke "har noe på gang", men du bare liker henne, er det da vel bare kult å vise at damene liker deg noe som et sugemerke absolutt gjør. Det vekker bare instinktene hennes litt.

6880860[/snapback]

 

Nettop den jeg er litt usikker på, om det virker avskrekkende, eller om jeg gjør meg litt kostbar.... :p

6880882[/snapback]

Damer ser på det (bevisst eller ubevisst) som positivt at en gutt har flere damer å velge mellom; da må han være attraktiv.

Lenke til kommentar
Jeg vedder på at hun får mer lyst på deg dersom hun ser det.

6881106[/snapback]

 

Eller hun kan bli skremt bort.

6881401[/snapback]

Er nok som regel det som skjer. Hvis jeg hadde likt en jente og funnet ut at hun hadde kyssa og flørta villt med en gutt dagen før hadde jeg ikke prøvd meg.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...