Gå til innhold

Musikksmaken bestemmer hvem du er.


Jarmo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Eg ville nå heller sagt at kven du er bestemmer musikksmaken din. Eg har pløyd gjennom ein del musikksjangre utan at det påvirka meg spesielt. Musikksmaken var derimot eit resultat av min dåværande personlighet.

 

At du til ei grad kan putte folk i boksar på grunnlag av musikksmaken er riktig, men som alltid finnes det ingen regel.

Lenke til kommentar

Litt artig at Dagbladet "glemte" å ta med at klassisk-lyttere liker å røyke cannabis.

 

Kanskje den ble for drøy for folk flest? Man må passe på hvem man støter vettu! :)

 

Ellers avslørte undersøkelsen at klassisk-diggere også digger å røyke cannabis. Minst én fjerdedel av dem hadde prøvd å røyke. Blues-folket skal heller ikke føle seg for trygge. Undersøkelsen viser nemlig at de er mer utsatt for å få bot for å kjøre i påvirket tilstand.

 

Kulturo.no artikkel

Endret av eMPea
Lenke til kommentar
Er heller omvendt føler jeg.

6873060[/snapback]

Må si meg enig der...

 

Driver forresten å tar testen nå, herregud, de har listet opp utallige unga-bunga-sjangre som ingen har hørt om, de har til og med ett alternativ som heter "R&B" og ett annet som heter "Rythm & Blues", men bare ett alternativ med metall, og den heter i tillegg "Rock/Heavy Metal"...

Lenke til kommentar

Hvis musikk er en viktig del av livet ditt så tror jeg sikkert du kan se enkelte sammenhenger mellom personlighet/oppførsel og musikksjanger.

 

Og så ble jeg nysjerrig på en sak: Hvordan er stereotypen som liker indie rock som f.eks. Interpol, The Strokes, Every Move A Picture, Bloc Party, The Killers mv.??

Endret av stian-hg
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...