Gå til innhold

Nintendo forteller om Wii Channels (Wii)


Anbefalte innlegg

Folk flest er uansett ikke spesielt kresne på bildekvaliteten fra DVD-spilleren, så kvaliteten i forbindelse med avspilling av DVD-filmer i Nintendo Wii ville helt sikkert vært mer enn bra nok.

 

Men Nintendo synes tydeligvis det er viktigere å få ned prisen litt (lurer på hvor mye det kan være snakk om?) fremfor å inkludere muligheten for avspilling av DVD-filmer. Godt mulig det er et lurt valg i dagens marked, men det var dessverre en stor tabbe for Gamecube sin del i sin tid. Får håpe Nintendo vet hva de gjør denne gangen, da. ;)

 

I det hele tatt skal det bli spennende å se hvordan Wii klarer seg i konkurransen mot PS3 og Xbox 360, med tanke på at Wii skiller seg såpass mye ut.

Endret av Juke
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvorfor kjøpe seg en ekstra DVD-spiller når man har noe som kan spille DVDer allerede?

6883900[/snapback]

Jeg har hatt problemer med drevet på mine to Xbox1-er (den første ble tatt av lynet). Jeg er ikke sikker på om det er det at jeg brukte den som DVD-spiller som gjorde den mere slitt, men jeg kjøpte en standalone DVD-spiller rett og slett for å ikke belaste drevet i xboxen mer enn til spilling. Derfor ville det aldri falle meg inn å bruke Wii som DVD-spiller i frykt for å slite den ut. Mulig det bare er jeg som er paranoia, men det er billigere å bytte ut en 600-spenns DVD-spiller enn en spillkonsoll.

 

Hadde vært flott om Wii hadde DVD  avspillings muligheten, men jeg hadde nok ikke brukt den mer enn søstern bruker bunaden (17mai?).

6884395[/snapback]

Helt enig. Tror ikke det er noen som vi snu i døra hos Elkjøp når de får høre at den ikke støtter dvd-avspilling.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Jeg har hatt problemer med drevet på mine to Xbox1-er (den første ble tatt av lynet). Jeg er ikke sikker på om det er det at jeg brukte den som DVD-spiller som gjorde den mere slitt, men jeg kjøpte en standalone DVD-spiller rett og slett for å ikke belaste drevet i xboxen mer enn til spilling. Derfor ville det aldri falle meg inn å bruke Wii som DVD-spiller i frykt for å slite den ut. Mulig det bare er jeg som er paranoia, men det er billigere å bytte ut en 600-spenns DVD-spiller enn en spillkonsoll.

6885717[/snapback]

 

Liten bump, bot still..

 

Det koster deg ikke noe å bytte den ut før det har gått 5 år. Kjøpsloven er en fin ting, og den sier 5 års reklamasjon på slike ting.

 

Gleder med stort til den blir tilgjengelig. Skal handles inn ASAP. Synd den kommer midt i eksamensperioden... :p

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...